{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Usikker hund {{forumTopicSubject}}

Freyja er meget usikker når hun er ude og ser f.eks. vores heste nede bagved. Alle hårene nede fra halen og op til nakken rejser sig, men hun virker ikke sådan skræmt. Jeg har flere gange taget hende med derned, og hun har løbet glad rundt om dem uden problemer.
Når vi går inde på marken og der så kommer nogle mennesker cyklende forbi ude på vejen, gør hun præcis det samme.

Indendørs er hun også meget obs. Når vi får gæster, kønnet ligegyldigt, bliver hun utrolig bange og bruger ½ minut på at gø hvor når hun har hilst, slet ikke er nervøs. Det er specielt mænd i mørkt tøj. Hun gør også af andre hunde når vi møder dem i snor. Jeg lader hende altid selv bestemme, og har aldrig tvunget hende til at gøre noget hun ikke var klar på.

Det skal siges, at hun muligvis har været smuglervare fra Polen, og højstsandsynligt var blevet fjernet fra sin mor før tid. Da jeg købte hende var det hos en fin mand og kvinde, hvor det hele så ordentligt ud. Hun var dog undervægtig og fyldt med orm.

Kan det tyde på hun har oplevet noget som lillebitte hvalp, der har gjort hun er en smule nervøs?
Er der nogle måder der kan styrke hende lidt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Usikker hund
Kommentér på:
Usikker hund

Annonce