{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

vores hund spiser posten {{forumTopicSubject}}

hej vi har et lille uheldigt problem at vores hund spiser posten og nu har vi kigget rundt på nettet efter en kasse som man sætter under brevsprækken vor posten så falder ned i, men uden held så ville høre om der var nogen der havde set eller vidste hvor man kan købe sådan en.....svar gerne tilbage som besked.
tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vores hund spiser posten
  • #2   27. jan 2009 mener faktisk man kan købe dem i harald nyborg

• #3   27. jan 2009 Man burde vel kunne sætte en cykelkurv fast med nogle kroge eller sårn?

• #4   27. jan 2009 Måske vuffi sku lære at holde gebisset fra posten ;o))He he he..

Min lille flab tisser på brevene, så jeg ved ikke helt hvad der er værst.

Det rør ham ikke at noget kommer ind af brevkassen, for reklamer og lokalaviserne sker der intet med, det er kun mine breve, den lille satan i en skøøøøn vufpels, skal bare lige strinte på alle mine breve, så man ikke har lyst til at røre et eneste af dem, allesammen får nemlig lige akkurat dråber nok til at indholdet bliver gennemvædet. *Ggg*.
    Og han er ellers 100% renlig.

• #5   27. jan 2009 En cykelkurv eller skraldespand, er en rigtig god ide. Jeg brugte en cykelkurv i tidernes morgen ( ikke fordi hunden åd posten, men fordi jeg dengang boede i et område, hvor sindsyge mennesker smed kød med rottegift i, ind gennem folks postsprækker ) I bunden havde jeg lagt et stykke pap.

Kommentér på:
vores hund spiser posten

Annonce