686 visninger
|
Oprettet:
Til jer, der fodrer med Olivers. {{forumTopicSubject}}
Det går lige op for mig nu, at der i disse måneder bliver introduceret en ny sammensætning af Olivers foder.
I mine øjne ser det ret fornuftigt ud, men jeg er da spændt på, om min hund fungerer ligeså godt på det nye, som på det gamle.
Jeg er ret glad for, at ris og majs ryger ud af deres produkter - det er virkelig en gevinst.
Prisen er så lidt dyrere foder og måske en nedjustering af dagsrationen.
Kig her: (link fjernet)
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 318
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
"Less is more"
Tiden står ikke stille, ej heller når det gælder om at sikre at et OLIVER’S måltid altid er det ypperste der kan serveres. Så i stedet for at hvile på laurbærrene præsenterer vi følgende opgraderinger på vores måltider til hunde:
10 % mere kød i alle varianter I OLIVER’S ved vi at hunde ikke er vegetarer, så hvor andre måske skruer ned, skruer vi op for det, vi ved at hunde har allermest glæde af, nemlig kød af højeste kvalitet! Du skal ikke fodre mindre, men vær opmærksom på evt. at tage toppen af en servering, hvis din hund tager på.
Skift fra burhøns til fritgående høns Vi strækker dyrevelfærd lidt bredere. Med skiftet fra burhøns til fritgående kyllinger, holder den gode smag, længe efter at måltidet er spist.
OLIVER’S OMEGA 3 BOOST™ Vi har tilsat vores populære tilskud i alle vores varianter. Kun i OLIVER’S finder du alle omegatyperne: EPA, DHA og ALA. Et ekstra tilskud af omega 3 kan stadig være gavnligt, men nu er din hund dækket af et basis tilskud af alle omega 3 typerne.
OLIVER’S TRIPLE CARB SOURCE™ Vi har sammensat 3 virkelig gode og sunde kilder til kulhydrat: havre, ærter og kartoffel. Sammen udgør de en unik trio, der overgår de gængse og hidtidige kilder: ris og majs. Kombinationen havre, ærter og kartoffel finder du kun i OLIVER’S.
Tørrede æg skiftes ud med friske æg Dette giver både smag og mangfoldighed. Æg er en fantastisk kilde til protein og sikrer at alle OLIVER’S måltider har mindst 2 friske kilder til protein.
OLIVER’S AURA BOOST™ består af blåbær, tranebær, hindbær, æble, gulerod, tomat, kelp, grøn the, bipollen, ginko biloba og morgenfrue ekstrakt. Alle udvalgt for at styrke helbredet og din hunds velbefindende.
Frisk lammekød i OLIVER’S LAMB Ja nu er der også frisk kød i denne variant, således at alle OLIVER’S måltider har mindst 2 friske uforarbejdede kilder til protein.
Priserne per pose forbliver det sammen undtaget LAMB og SELECTED FISH, der begge stiger 20 kr. men indholdet i en pose bliver 13,5 kg i stedet for de nuværende 15 kg. Det er derfor vi siger ”Less is more”. Introduktionen bliver løbende hen over januar og februar, afhængigt af hvornår de sidste 15 kg poser i de 9 varianter afsendes til vores dejlige kunder. Vores nye serie af måltider til katte OLIVER’S SIGNATURE lanceres i foråret.
Ovenstående er medvirkende til at OLIVER’S forbliver noget helt særligt i kategorien ”det ypperste der kan serveres”. Og med en OLIVER’S ADULT pose leveret til døren for 399 kr er value for money helt enestående.
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 318
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Kan de tåle kyllingeprotien og protien fra æg, så er det jo ikke noget problem..
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.525
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 589
Til jer, der fodrer med Olivers.