{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

bange hund {{forumTopicSubject}}

Tidligere skulle jeg lige over i maxizoo, og købe nogle flere godbidder da jeg var løbet tør, og jeg havde jo titan med da de jo godt må komme med ind, på vejen tilbage går jeg forbi kvikly og netto, der måder jeg så lige en bekendt og står og snakker, der er gået ca. 1 min så ser jeg en hund sidde udenforan netto, den kigger på os og står med halen mellem bennene og står og skælver i hele kroppen og begynder at tisse, jeg fik det simpelthen så dårlig at ligfrem løb afsted med min hund, teænk at lade sin hund stå derude og blive så skræmt af andre hunde, jeg forstår det ikke at man kan byde det, jeg synes det var så syndt, jeg vidste jeg skulle havde gået den anden vej uden om.. øvvvvvv alstå stakkels vovse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bange hund
  • #1   25. jan 2009 Når hunden sidder der helt alene er det jo slet ikke sikkert at ejeren er klar over at den bliver så bange for det..

Men bortset fra det kan jeg slet ikke se hvad hunde skal slæbes med på 'storindkøb' for...

• #2   25. jan 2009 Anne T * Dooleys profil opdateret *

Ja det kan godt være at ejeren ikke ved det, jeg fik det bare helt dårligt over det

• #3   25. jan 2009 Jamen det er da heller ikke behageligt og som sagt kan jeg slet ikke se hvad den hund -eller andre hunde for den sags skyld skal sidde dér og glane for når familien handler ind..

• #4   25. jan 2009 Anne T * Dooleys profil opdateret

Der er jeg fuldstændig enig.

• #5   25. jan 2009 Vi er holdt op med at tage Balder med om til kiosken, selvom bare lige skal ind og hente cigaretter eller lign. - Pga. fyrværkeri - Efter dec/nytår bliver han bange bare der er en dør eller lign som smækker hårdt i - Dog kun når vi går tur - ikke herhjemme.

Men jeg vil simplethen ikke risikere at han skulle blive bange når han sidder der helt alene.. Dog er det ved at blive bedre...

• #6   25. jan 2009 Jeg kan ikke lade være med at tænke på om de mennesker aldrig hører om alle de hunde der bliver stjålet, her på det sidste har der da været ret manger der er forsvundet fra storcente.
    Eller er de virkeligt bare ligeglade, så`n mere el. mindre.
    Jeg ved da at jeg aldrig ville turde la mine 3 stå udenfor en butik og slet ikke et center, en kiosk kan gå an, for der står altid nogen jeg kender, der kigger efter dem imens jeg er inde, ellers bliver de hjemme mens mor her går i byen og køber ind..
    De har absolut ingen glæde af at stå og glo, så hellere ligge og snue hjemme.

Kommentér på:
bange hund

Annonce