{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

;0) b
;0) b
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 47

hvalpen piver og hyler meget :( {{forumTopicSubject}}

Hej... Har fået en hundehvalp igår middags, den er utrolig sød, men den piver og hyler meget, næsten hele tiden, selv nogle gange når vi sidder med den, den kan gøre det selv om den logrer??

er det normalt??

Hvad skal man gøre (vi kæler MEGET med den og snakker med den) Men det er ligesom om det ikk er blevet bedre siden igår. Det er en lille hvalp ja, men det er en meget belastende lyd at høre hele tiden, så vi håber virkelig den snart stopper med det..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpen piver og hyler meget :(
  • ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

#1   23. jan 2009 hvad kan man gøre?? synes vi gør alt vi kan smiley

• ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

#2   23. jan 2009 ja den har noget med hjem fra moren smiley men synes bare det er voldsomt den piver såååå meget.. Ja ved godt den er væk fra søskende og moren, har bare aldrig oplevet en der piver så konstant meget. den virker ellers glad og rimelig tryg.

• #3   23. jan 2009 Måske DAP kan hjælpe?

• #4   23. jan 2009 Husk også at den skal have mad 3 gange om dagen - måske den er sulten? hvilken race er hunden

• ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

#5   23. jan 2009 ved godt i mener det godt, men ja vi ved godt den ska have mad 3-4 gange om dagen og alt det andet, ved bare ikke om man kan gøre noget ved alt det piveri og hylen :(???

Helle) hvad er det?? smiley

Gitte) det er en pekingeser smiley

• ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

#6   23. jan 2009 oka en hundebamse;-) kender dem ikke..

den er 11 uger smiley

• ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

#7   23. jan 2009 hov tror ikke den har ondt, den sagde jo intet ved den tidligere ejer smiley

• ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

#8   23. jan 2009 er der nogen der har prøvet det DAP??

• #9   23. jan 2009 husk at lade være med at ynke den for meget, der forstærker det bare, lad som ingenting og afled med leg mad og luftning i haven

• ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

#10   23. jan 2009 vi ynker den ikke.. vi siger bare roligt nej eller ti stille og så ignorere det og afleder den.

• #11   23. jan 2009 Giv den lige lidt tid.. Da vi fik Homer hjem pev han også konstant.. Hele turen hjem og generelt utrolig meget når han ikke sov eller spiste.. Og det selvom vi havde Bella som han ellers kunne "beskæftige mig med".. Den første dag var helt sikkert den værste og efter 3 dage stoppede han med det.. Nogle hvalpe er bare længere tid om at føle sig trygge i deres nye hjem, så der er ikke så meget andet at gøre end at få den til at føle sig tryg. Find et sted, hvor den kan "isolere" sig lidt (en lille hule, kurv i et hjørne eller lign), hvor der ikke er så meget at overskue.. smiley

• #12   23. jan 2009 DAP kan virke meget beroligende på hvalpe. Det er bestemt et forsøg værd. En af vores hvalpe var meget bange for at køre i bil. Efter buret blev sprøjtet inden køreturen var det intet i vejen.

• ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

#13   23. jan 2009 Dina.. Giver den da tid, var bare et spg. Stoppede din helt efter tre dage ?? Bliver bare så bange for den aldrig lære at være alene hjemme, for den hyler specielt meget bare vi rejser os og går i et andet rum et par minutter smiley Er skide træls, for er bare så glad for hende ellers smiley
    Den er heller ikke specielt legesyg er det normalt ?? Men den er tilgængæld så dygtig, med renligheden, den har kun tisset to gange indenfor ;0)

• ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

#14   23. jan 2009 oka smiley hvor kan man købe det dap?? Vil det så være bedst med et halsbånd eller spray til en lille hund ??

• ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

#15   23. jan 2009 oka jamen hun har skam et tæppe fra moren i kurven, og bamser ;0)

• #16   23. jan 2009 Jeg har brugt dab som jeg sprøjtede på et tørklæde som hunden fik om halsen - det gør den lidt mere rolig

• ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

#17   23. jan 2009 ingen snakker om at vi ikke giver den tid, i hvert fald ikke os, self. gør vi det, men undre mig bare da jeg aldrig har oplevet så meget piven og hylen konstant før smiley

• ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

#19   24. jan 2009 jeg føler mig ikke angrebet, men vi ved godt de basale ting, har haft hunde før ;0)

Inge) hmm nej har nemlig også selv hørt at pekingesere har meget nemt ved at falde til og tilpasse sig.. Kan også hre på dem jeg kender ud over egne erfaringer at deres ikke har pevet og hylt så meget konstant, ved godt der er forskel på hunde og det er generelt set det der står og man høre. Men synes bare ikke det bliver bedre heller ikke idag smiley man skulle da tro det gradvist blev lidt mindre.

hun ligger ved siden af sengen i sin kurv med en hånd nede ved sig når den piver.

Nej vi har ikke taget ferie men hun bliver passet fra mandag når jeg er i skole indtil vinteriferien hvor vi har to uger i træk til at lære hende at være alene.

• ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

#20   24. jan 2009 altså henter hende efter skole hver dag, men hun kommer ikke til at være alene før vi har tid i vinterferien

• #21   24. jan 2009 Vinterferien plejer at ligge i uge 7.
    Har du spurgt opdrætteren om råd? Måske du kunne få en tilbagemelding på, hvordan hendes søskende tager flytningen?
    Tror da, jeg ville runde dyrlægen for at udelukke sygdom/smerter, hvis det ikke meget snart aftager.
    Og så prøve om DAP. Har selv haft gode erfaringer med det, men det virker ikke på alle.

• ;0) b
    ;0) b Tilmeldt:
    jan 2009

#22   25. jan 2009 ja men kan jo ikke bare tage fri fra skole i en uge eller fra arbejde.. Så ville det jo være nemt, men det går fint nok med hende nu, hun píver ikke så meget mere..

Kommentér på:
hvalpen piver og hyler meget :(

Annonce