hunde pasning {{forumTopicSubject}}
hej!
jeg går og tænker og tænker, har lieg fået af vide at imn bror skal giftes til sommer, hvilket jeg er så lykkelig over! men jeg bor i aalborg og min bror i fredericia og hele familien skal med, så nu ved jeg ikke hvem der skal passe mitzi, i må godt kalde mig kylling hvis det er, men jeg har nogle gange lidt svært ved at stole på folk og da mitzi er min lille pige skal hun passes et sted hvor hun får en masse opmærksom hed, jeg har selvfølgelig krav, der skal gåes ture med hende, hun på ABSOLUT ikke efterlades udenfor en forretning hvis personen lige skal ind og handle, mit størte marreridt ville være hvisjeg selv gjorde det at hun ville være væk når jeg kom ud, det kan jeg slet ikke have i mit hoved kan slet ikke tænke på! mitzi er en lidt speciel hund, hun er ikke vild med at være i for store forsamlinger, selv har jeg haft mange venner på besæg mange gange og hun bliver helt forvirret og gør, er også bange for at hvis der er nogen der skal passe hende får nogle venner hjem som bare driller og irritere hende helt vildt, tror mig det har vi selv prøvet og det var simpelthen så synd for hende og hun blev helt bange of urolig!
jeg kan på inegn måder have hende med derned, for hvor skulle hun være henne dernede!
Har mange venner, men ved ikke om jeg kan overlade hende til dem! lyder som om jeg ikke stoler på dem, men jeg har som sagt svært ved at stole på hunde når der angår min hund!
har tænkt på hunde pension, men problemet der er at hun ikke kan lide at være sammen med mange hunde af gangen så bliver hun meget bange.. og vil ikke have hund e skal låses ind i et bur!
har i ideer eller noget andet så skriv! *S*
sep 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 922
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 146 Svar: 4.185
Jeg får selv en lille hvalp mere på Lørdag , ellers ville jeg god ha passet hende :o))
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
Som jeg ser det, har du 2 muligheder.
Enten må du lade hende være alene hjemme og så gå tidligt fra brylluppet, hvilket måske ikke er så fedt.
Eller også må du prøve at se, om du ikke kan stole på dine venner, eller evt. dem der tilbyder pasning herinde fra.
Der er jo ikke rigtig så mange andre muligheder :o( Jeg er selv ikke vild med tanken om at skulle sende mine hunde i pension, det skærer i mit hjerte ved tanken.
Hvis jeg ikke boede på Sjælland, så ville jeg med glæde have passet passet hende, og her ville hun have det som blommen i et æg. Nu er der jo heldigvis noget tid til, så måske du kunne mødes med dem der tilbyder deres hjælp herinde, hundene kunne mødes flere gange og du kunne blive tryg ved at en af dem skulle passe din lille pige.
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 208
mar 2005
mar 2005
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.758
mar 2005
mar 2005