{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Jannie R
Jannie R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hunde pasning {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en der kan passe min dejlige engelske bulldog han 19.-21. Feb og evt igen den 23.-25. Feb.
Han har to små brødre også ( mopser ) men de skal passes på kennelen de kommer fra, bulleren er lidt for stor til at komme med dem....
MVH Jannie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde pasning
  • #1   14. feb 2013 Og du bor i...?

• Jannie R
    Jannie R Tilmeldt:
    feb 2013

#2   14. feb 2013 Sydsjælland

• Jannie R
    Jannie R Tilmeldt:
    feb 2013

#3   14. feb 2013 Jeg kører gerne langt, hvis jeg finder den rette til at passe Bassen:-)

• #7   14. feb 2013 Birgitta... Hunden kan altså også stikke af fra en pension, og så får du bare at vide, at det er på eget ansvar, når du afleverer den der......
    Jeg synes, det vil være bedre at finde en ansvarlig privat passer, som virkelig tager sig af hunden

• #9   14. feb 2013 Birgitta.... Nu har jeg stået i situationen, hvor min hund stak af, og ejeren af pensionen fastholdt, at det var mit eget ansvar og min egen opgave at finde den igen, så derfor kan jeg ikke anbefale de almindelige pensioner - men du skal da have ret i, at den Stine linker til, lyder god smiley

• #11   16. feb 2013 Birgitta..... Jeg havde 2-3 dage til at finde den pension, fordi min private passer blev syg og indlagt, og jeg spurgte flere, som ikke gjorde indvendinger mod stedet - bagefter har jeg hørt fra flere, at jeg umuligt kunne have fundet et dårligere sted smiley

Det tog faktisk meget hårdt på mig dengang, og jeg har stadig meget svært ved at gå fra mine hunde..... og hvis vi skal på ferie til sommer, så bliver det med en privat passer herhjemme, for så har hundene deres base her, som ingen af dem vil stikke af fra.

• #13   16. feb 2013 Birgitta..... Hvis der havde været tid til at besøge netop den pension, så kan jeg love dig, at den ikke var blevet valgt - men der var ikke tiden til det, og manden stod og forsikrede mig, at han sagtens kunne klare opgaven, så jeg ville jo heller ikke være en "pyller-mor"

Nu er pensionen slet ikke på TrustPilot - hvad gør jeg så?

• #15   16. feb 2013 Nu har kigget på det et stykke tid, og det kan jeg så ikke lige hitte ud af, hvordan jeg skal gøre....

Kommentér på:
Hunde pasning

Annonce