{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægt tab?!
  • #1   22. jan 2009 Der mange der har blandinger.

Men hvis mine hunde pludselig begyndte at tabe sig og ikke ville spise, så ville jeg straks kontakte dyrlægen.

• #2   22. jan 2009 Har været ved dyrlægen han sagde at det var pga af graviditets homoner som hun kan lugte.. Hun er helt normalt ellers glad og aktiv..
    Kan det være orm? Tænker når hun ikke tager på.

• #3   22. jan 2009 Det kunne det sagtens. Tjekkede dyrlægen ikke det?

• #4   22. jan 2009 Nu kan ingen af jo siddder her og sige om din hund er syg eller rask..... Men jeg ved at mine egne tæver har svingende appetit........Lady f.eks. har lige haft en lille måned her hvor hun ikke var særlig interesseret i at spise, og jeg tror kun hun åd fordi hun var bange for at Pocha ellers ville tage det........Hun har så for 2 dage siden fået appetit. igen og æder nu løs, Hun havdce tabt sig men ikke alarmerende........ Tæver kan også have forskellig spisemønster alt efter deres løbetider........
    Endelig kan din tæve selvfølgelig også været påvirket af jeres livssituation..... Du er den første som kan se om din hund er rask eller syg......

• #5   22. jan 2009 Nej for han mente at vi lige skulle se tiden an.. Kan man på nogen måde se om de har orm altså med det blotte øje? Har ikke set noget overhoved som kunne minde om orm...

• #6   22. jan 2009 Prøv lige en anden dyrlæge. Det der lyder sq ikke helt normalt.....

• #7   22. jan 2009 Med mindre du ser orm i afføringen, så skal det testes hos dyrlægen.

Jeg ville også høre en anden dyrlæge til råds.

• #8   22. jan 2009 Hej Fredrik
    Er ked af at høre at Aslans storesøster ikke er helt frisk, men tillykke med familieforægelsen.
    Altså nu kan jeg kun sige det ud fra hvordan jeg ved at aslan er. Han er meget sensitiv overfor nye forandringer, og skal helst føle sig tryg hele tiden sammen med mig og kæresten. Hvis maggi er som Aslan hvilket man måske kunne forestille sig, så tænker jeg at hun måske er lidt stresset over de nye forandringer der sker i hendes og jeres liv. Tror godt hunden kan fornemme når der sker store ting, og måske har jeres opmærksomhed været meget andre steder også så det fornemmer hun nok. Aslan kan i hvert fald være meget nærtagende på det punkt hehe smiley Orm kan som regel ses ved en meget oppustet mave når de har spist, sulten øges, pelsen bliver mat, og så har nogle hunde også lidt dårlig mave. Tag en afføringsprøve med til dyrlægen og få ham til at tjekke den.

• #9   22. jan 2009 Okay, det vil jeg prøve..

• #10   22. jan 2009 Frederik...... Ja din hund kan sagtens have orm..... det er meget almindeligt i de første år, du kan ikke se orm med mindre den er invaderet af dem..... Så be din dyrlæge om en ormekur.....Jeg personligt giver ormekur til mine unghunde ca, 1 gang om året de første 2 år...... Og der kommer fakisk ikke orm altid, men som eftest et oar stykker kan jeg se i aff. bag efter.....

• #11   22. jan 2009 Det nu hans dame som skriver:)
    Tror hun er ligesom Aslansådan som beskriver ham det er ligesom Maggi.. Tror jeg vil vente med at gøre noget til den bette er kommet ud og vi er flyttet måske ændre det hele sig når det er sket der er måned til at vi skal flytte og familie forøgelse....

• #12   22. jan 2009 hehe okay så frederiks dame smiley Jeg kunne forestille mig at det kunne være en stor del af årsagen til det, men få da for en sikkerheds skyld tjekket hende for orm, især hvis det er længe siden sidste ormekur. Aslan får også ny ormekur nu her i feb. så er der næsten gået et år siden sidste kur, men han havde også mange orm som lille. Det ville nok ikke skade. Og ellers må i prøve at gøre det så normalt for hende som muligt, har hørt om flere GD som kan blive meget påvirket af nye ændringer i familien, så det er nok vigtigt at prøve at holde hendes hverdag så normal som muligt så hun ikke får det værre. Men kan også godt forstå at tiden er lidt presset for jer mht. baby på vej smiley

• #13   22. jan 2009 Jeg kan så ikke forstå hvorfor nogen mener at man pr. definition skal have en aff. prøve med for at se om der er orm.... En god dyrlæge som man kender giver det da hvis man ber om det......Det gør min da heldigvis....

• #14   22. jan 2009 snow k: okay det ved jeg så ikke noget om men min dyrlæge tester også for en eller anden garadia (aner ikke helt hvordan det staves) virus så det er derfor der skal en afføringsprøve med smiley

• #15   22. jan 2009 Okay.. Tror jeg vil give hende en ormekur det skader nok ikke.. Ja vi prøver også at være så normale som man nu kan under omstændighederne:)

• #16   22. jan 2009 Skal man til dyrlæge for at få en ormekur eller kan det købes på håndkøb?

• #17   22. jan 2009 det skal sikkert nok gå over så snart tingene kommer i en fast rytme igen. Aslan er også lidt ked for tiden fordi jeg er begyndt at arbejde fuldtid, og han har også haft nedsat appetit og dårlig mave men det er heldigvis på retur igen. sådan er det at have en hund der er så meget en tryghedsnarkoman smiley han er først rigtig glad når vi begge er hjemme fra arbejde

• #18   22. jan 2009 der skal du til dyrlægen

• #19   22. jan 2009 Okay... Ja tak Maggi er også bedst tilpas når Frederik er hjemme hun er far hund:)

• #20   22. jan 2009 Maria....Ja det gør min dyrlæge så også fordi der er en anden behandling end hvis det er alm . orm..... Men så er der også nogle andre symtomer, nemlig meget tynd mave over lang tid og opkast ind i mellem også....
    Jeg ved ikke hvad du skal, med min dyrlæge så ringer jeg ned og siger jeg skal have en kur... oplyser vægten på min hund og om jeg vil have den normale eller den som også tager bændelorm..... Du kan ikke få det i håndkøb....Når i nu venter bebs,,,, så ville jeg vælge den somn også tager bændelorm....Det er forskelligt om dyrlægernbe tager penge for at ligge en recept. til dig..... Men det gør de fleste sikkert hvis du ikke er storkunde hos dem i forvejen....

• #21   22. jan 2009 maria hvad får Aslan af fodder?

• #22   22. jan 2009 her er det omvendt, men var også alene med aslan det første stykke tid i kbh mens jeg læste, så han er møgforkælet af sin mor smiley Har snakket med hende der har Holger som er en af maggis brødre, og det er så sjovt at de alle sammen minder så meget om hinanden i sind og udseende. Vi burde mødes en dag os der bor i nærheden af hinanden så de ku lege smiley

• #23   22. jan 2009 Aslan er lige skiftet på voksenfoder, han fylder jo 1 år imorgen smiley Han får nutra nuggets en blanding af deres adult large breed og deres gold salmon&potato hvilket bare er SUPER til ham. Det er et meget kompakt foder se de skal ikke æde sig igennem 1 kg foder om dagen men kan nøjes med små 600 g. og så er foderværdien god, så de skider heller ikke så meget. DEJLIGT smiley Han fik Hills large breed puppy som hvalp men det var jeg ikke så glad for udover at han voksede godt på det, for han fik tør pels og fældede meget og sked meget...

• #24   22. jan 2009 Snow K: okay, det er så også derfor vi tester aslan for det pga. tynd mave, så ja det er nok ikke relevant for alle. Mener bare at der er som med heste at man skal have afføringsprøve for at være sikker på at man ikke giver unødvendigt så de ikke blive resistente.

• #25   22. jan 2009 Hvis dyrlægen følgerne regler skal der konstateres orm før behandling, de må ikke længre bare udskrive recepter på det. Men der er stadig nogle af de "gamle" der stadig bare udskriver hvis man ber om det....

• #26   22. jan 2009 eva C: også sådan jeg har hørt det, men jeg vil nu også hellere teste for orm og ikke bare behandle uden at være sikkert...

• #27   22. jan 2009 Okay det lyder som noget godt fodder, det kunne være man skulle prøve det, kan se de også har til katte.. ja det kunne da være fint og mødes en dag..

• #28   22. jan 2009 jeg er i hvert fald rigtig glad for det, han er sund og har energi og bedst af alt en super flot pels som bare skinner og er glat...og han elsker det bare helt vildt! det er også en okay pris synes jeg, specielt for den der adult large breed 375 for 15 kg man behøver jo ikke blande de to, det har vi bare valgt da vi gerne vil have han skal have noget fiskeolie

Kommentér på:
Vægt tab?!

Annonce