{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

min lille score hund.. {{forumTopicSubject}}

Laban er en meget sød lille hund, men af den grund er det ikke alle mand eje!!

jeg syntes man spørger om man må snakke med en fremmede hund, Uanset hvor sød den så er. Har også være udsat for en dame der bare tog den! hun tog den op og så "jaaa du en sød lille hund" vidste snart ikke hvad jeg skulle sige til det, så sagde om jeg måtte få min hund igen og så gik vi.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min lille score hund..
  • #1   19. jan 2009 Ja har tit oplevet hvor jeg har gået forbi legepladsen med legende børn. Hvor de bare er kommet styrtende. Hvad nu hvis Ciska var en hund der ikke var glad for at der kom så bange børn styrtende på en gang. Heldigvis er hun den hun er. :0)

• #2   20. jan 2009 da Laban var helt lille, mindre end han er nu, svært at forestille sig!! havde jeg ham i en lille kurv, med et lille håndklæde, når jeg havde ham med nogen steder.

så gik folk bare hen og tog hånden ned til ham, og stak deres finger i munden på ham, gør man sku da ikke!

Har også prøvet at der var en ældre dame, af godhed der ville give ham chokolade, men sagde det skulle han ikke have, hun sagde hun ville så gerne give ham noget og det var kun et lille stykke, så sagde jeg hun børstede ikke hans tænder og så gik jeg.

syntes bare det min hund og folk skal respekter hvad jeg siger..

Kommentér på:
min lille score hund..

Annonce