{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.528 visninger | Oprettet:

Fibersprængning. {{forumTopicSubject}}

Min lille nuser til Efi fik et flip, for en uge siden, hvor hun løb igennen hele huset. Jeg var ude på toilettet men nåede lige at komme ind i stuen, da hun forsøgte at springe op ad ryglænet på sofaen. Men med det resultat at hun røg ned og beskadiget sin bagben. Hun hylede selvfølgelig, og jeg fik hende op men der var intet at mærke. Og da jeg tog hende op små pev hun. Jeg fik så fat i dyrlægen, og skulle bare komme med hende.Heldigvis var der intet brækket, men hun havde fået det der svare til en fibersprængning, og hun skulle værer på smertestillende 1 uge, og dyrlægen gav hende en sprøjte med en kombination af smerte stillende og beroligende.i Torsdags ringede jeg til dyrlægen for at sige at hun var begyndt at gå på benet men at hun en gang imellem trækker benet op under sig, og humper 2-3 gange og ellers går på benet. Dyrlægen sagde så at det var gode tegn og det skulle der så ikke gøres mere ved. Så kom jeg til at tænke på, hvor lang tid kan der gå før sådan en fibersprængning er ovre, hos os mennesker kan der jo gå megggget lang tid?
Har så også lagt mærke til at det det er altid at hun træder igennem..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fibersprængning.
Kommentér på:
Fibersprængning.

Annonce