{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

Mummi
Mummi
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.207

mad til kræsen hund? {{forumTopicSubject}}

Nogen der har forslag til et foder for en kræsen hund?, han gider ikke hård mad, men selv om jeg har opblødt hans piller glider de kun ned med en stor klat leverpostej
alt menneskemad spiser han gerne, men vil jo hellere være sikker på han får det han skal have via piller eller andet specilet til hunde.
vi har peøvet
hennes pet food
royal canin i forskellige varianter
perscription
olivers

.Købte så en dåse hundemad for at blande den i hans piller, det var han da lige ved at brække sig over - det var så osse en billig dåse- måske jeg skal prøve en dyrere?

ps hans tænder osv er ok, tjekket ved dyrlæge og han gnasker ben uden problemer.

j

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mad til kræsen hund?
  • Jojo B
    Jojo B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 127
    #1   17. jan 2009 Prøv med BARF ( råfodring)

Jeg har hørt om mange der er glade for foder med lam og ris til deres kræsne hund.. (tørfoder)
    Det kunne være Lone Star eller www.arion-premium.dk

• #2   17. jan 2009 Din hund gider ikke spise tørfoder, fordi den ved at hvis den lader det stå, så bliver der gradvist servered bedre og bedre mad for den... Jeg anbefalder en kold tyrker, og du fodre den 2-3 gange om dagen og hvis den ikke spiser det, så fjerner du det efter en halv time... Før og siden bliver din hund sulten og begynder at spise... Jeg lover dig at den ikke dør af sult....

• #3   17. jan 2009 Jeg er helt enig med Michelle - hvis du tænker på hundens forfædre (ulve) så ser man ikke ret mange ulve i tv som ikke spiser fordi der er sener, blod eller andet i vejen. Det er, hvad man selv gør det til.

• #4   17. jan 2009 noddie gad heller ikk spise sit tørfoder i starten, men han har lært der kommer ikk andet, og da han så spiste det hver gang så får en så engang imellem noget lækkert oven i..

men foder din hund to gange om dagen, lad skålen stå 10min max, og fjern den hvis der ikk er spist.. til sidst ska din hund nok spise--> virker på de fleste

• #5   17. jan 2009 ahh michelle har allerede beskrevet metoden hah

• #6   17. jan 2009 Servere det tørfoder 2 gange om dagen, lad stå 20 min og fjern det.
    I løbet af et par dage spiser den det, da den er sulten og ikke får serveret andet

• #7   17. jan 2009 Jeg ville måske bruge en anden metode - herhjemme bestræber vi os på at dele maden ud, og bruge det i stedet for godbider til træning. Det gør, at hunden finder det mere interessant og samtidig ikke bliver for tyk af det, som falder af ved siden af :o) Vi er ikke så gode til det, skal jeg ærligt indrømme - men vi prøver.

• #8   17. jan 2009 Min hund skal ikke gå uden foder i tre dage fordi han skal blive så sulten han spiser alt ( han er 18 md og igang fra morgen til aften - derfor), kun hvis han heller ikke gad menneske mad ville jeg overveje det en eksta gang, men kartofler, pasta, grønsager ryger lige ned - bare det ikke er hundemad og blander jeg opblødte piller i så
    undværer han hellere det hele
    desværre gider han heller ikke piller som godbider.

jeg tænkte mere om der fandtes et foder der er meget blødt og dufter ekstrem godt?

Kommentér på:
mad til kræsen hund?

Annonce