329 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

analkirtler analkirtler

Lige nu har jeg opdfaget min hund kører på numsen, det gør hun sommetider hvis hun har været ude og der sidder lidt afføring i pelsen som jeg så fjerner, men har lige tjekket, men der er intet har også kigget om jeg kunne se orm, men heller ikke noget, så kiggede jeg åp dyrlægevagten:
http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=500/sprog=1/grp=3/menu=9/

og faldt ovder det link ovenfor.

Jeg kan huske mine forældres hund engang havde noget med disse kirtler, men de lugtede, kan min hund godt være genret af det uden at lugte?

Nogle der har været ude for dette??

Ringer lige til dr. dyr i morgen hvis det bliver ved...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  analkirtler
  • #1   15. jan 2009 Blackie har ret tit problemer med analkirtlerne. Han kommer til dyrlægen og får dem tømt, når han begynder at køre på numsen. Lotus har gjort det idag, men jeg har en tid til Kaidos blodprøve på mandag, så de ryger nok lige med i bilen alle 3 på mandag, tror jeg:-) SÅ skal der tømmes....... UDENFOR!!.........*GGGGG*

Men de har aldrig lugtet, når de har haft fyldte analkirtler. Først bagefter. Så jeg har altid en pose med engangsvaskeklude, som er gjort våde og med en lille dut hundeshampoo på. Derudover har jeg en pose med rene våde vaskeklude. Så kan de lige få den værste stank af, inden de kommer ind i bilen igen:-)

• #2   15. jan 2009 En af mine gamle goldens var så plaget af det at han fik fjernet kirtlerne:-)

• #3   15. jan 2009 tak for svar.. snakker lige med dr. dyr i morgen..

Sys bare jeg kunne huske den gamle labber lugtede før hun fik dem tømt, men det kan også være jeg husker forkert.. læste på linket man også selv kunne gøre det, men det tør jeg ikke, chica er jo ikke særlig stor og har aldrig prøvet det, men hun er nu rolig nu.. kan være hun selv har læst problemet:)

• #4   15. jan 2009 Samson gjorde det også, det var så slemt at han om natten gnavede sig i røven for at sige det lige ud og blev helt rød og med sår:( Så ja, dyrlægen var den eneste mulighed dagen efter, men hold da op jeg havde dårlig samvittighed over at jeg ikke gjorde det før..

Kommentér på:
analkirtler

Annonce