analkirtler analkirtler
Lige nu har jeg opdfaget min hund kører på numsen, det gør hun sommetider hvis hun har været ude og der sidder lidt afføring i pelsen som jeg så fjerner, men har lige tjekket, men der er intet har også kigget om jeg kunne se orm, men heller ikke noget, så kiggede jeg åp dyrlægevagten:
http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=500/sprog=1/grp=3/menu=9/
og faldt ovder det link ovenfor.
Jeg kan huske mine forældres hund engang havde noget med disse kirtler, men de lugtede, kan min hund godt være genret af det uden at lugte?
Nogle der har været ude for dette??
Ringer lige til dr. dyr i morgen hvis det bliver ved...
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.489
Men de har aldrig lugtet, når de har haft fyldte analkirtler. Først bagefter. Så jeg har altid en pose med engangsvaskeklude, som er gjort våde og med en lille dut hundeshampoo på. Derudover har jeg en pose med rene våde vaskeklude. Så kan de lige få den værste stank af, inden de kommer ind i bilen igen:-)
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.489
jun 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 98 Svar: 355
Sys bare jeg kunne huske den gamle labber lugtede før hun fik dem tømt, men det kan også være jeg husker forkert.. læste på linket man også selv kunne gøre det, men det tør jeg ikke, chica er jo ikke særlig stor og har aldrig prøvet det, men hun er nu rolig nu.. kan være hun selv har læst problemet:)
sep 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 914
analkirtler