{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Ny adfærd {{forumTopicSubject}}

Hej i kloge hoveder.

Chunta har den sidste uge begyndt med en ny adfærd og jeg håber at i kan hjælpe mig med at forklare hvad det er han vil fortælle mig og hvad jeg skal gøre for ikke at kvaje mig

Chunta begyndte for et par måneder siden godt at kunne være alene hjemme (efter 1 års træning) uden problemer - naboerne hører intet og når vi kommer hjem så har han søvn i øjnene. Men går vi fra ham uden der er et pivedyr så finder han på at tage en pude el lign og tage fyldet ud af.

Nu her for tre dage siden fandt han en boldt med piv i og han har nu i tre dage rendt rundt med den i munden - han løfter den forsigtigt og den er med ham overalt - han sover med den han tager den med når vi skal gå tur - vi skal bede om bolden før han gider snuse og kun hvis vi bærer den. Han snakker med den.
Er det fordi han savner os han bruger bolden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny adfærd
  • #1   10. jan 2009 Havde det været en tæve som havde været i løb, havde jeg straks budt på falsk drægtig.... Men jeg må derfor melde pas og håbe at finder ud af noget :o)

• #2   10. jan 2009 Hvis det var fordi han brugte den når han "savner" jer, så ville den nok ikke have den interesse når I er der..........

Jeg tror bare han er enorm glad for sin nye bold :o)

• #3   10. jan 2009 Tjaa det kan være - den skal ihvertfald puttes osv.

JEg har bare aldrig før oplevet det med en hanhund men janie jeg tror du har ret

• #5   10. jan 2009 Inden vi fik Isis, havde Anubis en bamse som han var voldsom glad for og puttede med. ( Alt det fik lille Isispigen så ødelagt :0) )
    Pas på med pivebolden- den der lille dims kan let ryge ud og sætte sig i halsen på hunden

• #6   10. jan 2009 Tak lea smiley det vil jeg lige kigge på.

Jeg kan næsten regne ud at jeg ikke skal bekymrer mig for ham

• #7   10. jan 2009 Nåååååå, hvor sødt:-). Jeg ville ikke være det fjerneste bekymret:-) Han har bare fået en "buddy":-)

• #8   10. jan 2009 Lars og Heidi A :For pokker hvor er jeres hund dog bare dejlig. Det var da helt vildt !!!! Sådan en ku man da godt lige overveje at få engang.
    Hvordan er de at træne med ?? ( Træner meget og elsker det )

• #9   10. jan 2009 Balt gør det samme med sin ko. Han henter den i sin kurv når vi kommer hjem og tuller rundt med den og hilser. Han sover med den, og den er altid ved han side når han ligger i en af kurvene. Men lige for tiden lader det til at titlen som yndlingskæleting er blevet erstattet af en grim gris han fik af sin "farmor" i julegave.

Jeg ville ikk bekymre mig, han har bare fundet sig en god ven. :o)

• #10   10. jan 2009 Tusinde tak for jeres svar smiley Han er dejlig og han får rigeligt med motion det er når han skal slappe af - men så er det jo godt han har en trøst.

• #11   11. jan 2009 Lars og Heidi:

Jeg har oplevet det præcis samme med min labrador Castro. Da jeg flyttede sammen med min mand, købte jeg et fin rapand-tøjdyr til hunden og han var også helt opslugt af bamsen. Det var med overalt, også ude og gå tur i munden på Castro, han puttede med den om aftenen på sin pude og rendte ALTID rundt med den i munden.... Engang gik syningen på på tøjdyret og fyldet røg ud. Så måtte jeg pænt sy den sammen igen og give den en tur i vaskemaskinen smiley

Meeeeen ½ dag efter Tysom, min amstaff, var kommet hjem til os, så lå Rasmus (tøjdyret) overalt.... Fuldstændig splittet ad i atomer.... Stakkels Castro. Men sidste jul fik han så en erstatning i form af Rasmus 2, en and i gummi. Den er stadig hel og fin og skal med overalt. Castro kan sågar finde på at gå og pive i lang tid, hvis rasmus 2 er blevet væk eller lukket inde i et værelse. Så må jeg på "ande"jagt med Castro (han er vel en jagthund) og han stopper først med piveriet når vi har fundet rasmus 2..... Smiler.

Ja, de hunde er godt nok genstand for mange smil på læben...

Kommentér på:
Ny adfærd

Annonce