608 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

udstilling ved dkk.. udstilling ved dkk..

Hvordan får jeg hjælp til at udstillet min hund?? Jeg er nybegynder og ved stortset ikke meget om det...
Har en Golden retriver og den er undersøgt for avlige sygedomme, men kan bare ikke finde rundt i hvordan jeg gør.... Er der nogen som vil hjælpe mig med trimning med mere...????

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstilling ved dkk..
  • #1   6. jan 2009 jeg vil anbefale du starter til noget ringtræning hvis det er mht hvordan du skal gøre i en ring .

• #2   6. jan 2009 Har du prøvet og snakke med din opdrætter om det? Bor i i nærheden af hinanden kunne han/hun sikkert hjælpe med klargøringen eller vise dig det en dag smiley Og ellers kender han/hun måske nogle i dit nærområde.

Selve handlingen kan i lære ved at gå til ringtræning. DKK har ringtræning over det meste af landet.

• #3   6. jan 2009 opdrætteren er privat og har ikke selv udstillet sin hund... Jeg har spurt til råds ved andre opdrætter, men de henvise mig til opdrætteren. Så står jeg der... Jeg skal ik kun lære at gå ringtræning men osse at trimme/klippe hunden... Hmm

• #4   6. jan 2009 få fat i en hundefrisør . og lad dem hjælpe dig.

• #5   6. jan 2009 Så håber jeg nogle af de garvede golden ejere her inde kan hjælpe dig - alternativt måske en hundefrisør?

• #6   6. jan 2009 En god måde at komme i kontakt med andre goldenfolk kunne være at tage på et af DRK's skuer. Der er normalt tilmelding på dagen.

Vask din hund et par dage får skuet og hold den så væk fra mudder og andre skønne ting.
    På dagen sørger du for at den er børstet godt igennem.
    Tag en god ven med, så du har nogen at fordrive ventetiden sammen med.
    Husk stole til jer selv og et tæppe til hunden.
    Tag også stambogen med, så du har alle oplysnigerne på hunden. Ved ikke hvor meget de skal bruge til tilmeldingen.
    Snor + halsbånd skal helst være tynd og diskret. Men tag evt hunden med hen i en forretning og få hjælp til at finde noget passende.
    Snak så med de andre på skuet. Skulle være meget mærkeligt hvis ikke du finder en som vil hjælpe dig lidt videre. Bare vær forberedt på at dem med flere hunde måske ikke har tid til at snakke før I HAR været i ringen.

• #7   6. jan 2009 okay tak det var en del gode ideer, så er det jo næsten bare at gå i krig...
    Hmm men er stadig lidt tøvende skal jo lige være sikker på hvordan man griber det an.. Smiler

• #8   6. jan 2009 Netop derfor jeg siger du skal starte med et skue.

Det er ca halv pris af udstilling.
    Du er sikker på der er andre med golden, hvis du vælger DRK's.
    Der er bedre tid til at hjælpe begynderne.

Inden du tager af sted er det dog godt at have lært hunden
    - at trave roligt ved siden af dig i en løs snor
    - kunne stå stille mens en fremmed rører dem. Eller noget der ligner
    - acceptere at få kigget tænder. Gøres bare ved at løfte læberne til siden

Men held og lykke med det.

• #9   6. jan 2009 Super råd fra Lotte der. Det var også sådan jeg gjorde smiley

• #10   6. jan 2009 Bor du langt fra Årslev?på fyn.
    Der er nemlig et skue d. 1. feb. som DKK afholder

• #11   6. jan 2009 så kunne du tage afsted og se det hele an smiley

• #12   6. jan 2009 http://dansk-retriever-klub.dk/
    der kan du sikkert følge med i, hvornår der er et skue

• #13   6. jan 2009 hvis du klikker under region syd, kan du finde en kalender der:
    (link fjernet)

Kommentér på:
udstilling ved dkk..

Annonce