608 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

udstilling ved dkk.. udstilling ved dkk..

Hvordan får jeg hjælp til at udstillet min hund?? Jeg er nybegynder og ved stortset ikke meget om det...
Har en Golden retriver og den er undersøgt for avlige sygedomme, men kan bare ikke finde rundt i hvordan jeg gør.... Er der nogen som vil hjælpe mig med trimning med mere...????

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstilling ved dkk..
  • #1   6. jan 2009 jeg vil anbefale du starter til noget ringtræning hvis det er mht hvordan du skal gøre i en ring .

• #2   6. jan 2009 Har du prøvet og snakke med din opdrætter om det? Bor i i nærheden af hinanden kunne han/hun sikkert hjælpe med klargøringen eller vise dig det en dag smiley Og ellers kender han/hun måske nogle i dit nærområde.