{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Er de her hvalpe ikke forbudt??? {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

Carlos
Hvidovre
Beskrivelse:
Rednose Hvalpe... 100% ægte.. Begge forældre Er impoteret fra polen.. 8 uger gamle.. Vac og har fået ormekur.. 2 hvalpe tilbage ud af 10..

Pris: 10000,00

Jeg sad og ledte efter Bullmastiffhvalpe og så denne annonce, jeg blev helt paf og uden at have nogen stor viden omkring det så mener jeg at det er en pittbull. Shit og der er allerede solgt 8 ud af 10.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er de her hvalpe ikke forbudt???
  • #1   10. jan 2006 Jo, det er de, men det er der desværre ikke mange som går op i...

• #2   10. jan 2006 endnu en hundehandler med de forbudte hunde....Har du ikke været i ungarn og hente din bullmastiff????

• #3   10. jan 2006 Hold kæft en idiot, ja ikke dig sussie *ss* hvorfor skal de blive ved med at reklamere med dem og for den sags skyld sælge dem herhjemme???? De har jo et ret specielt udseende de rednose, så det er sikkert bare et spørgsmål om tid før det blir opdaget og hundene får en sprøjte..... Dejlige, i de rette hænder, kan de være og meget flotte er de ihvertfald.... MEN DE ER FORBUDTE, og blir det opdaget er det, desværre hundene det går ud over. Øv hvor er nogen mennesker dog selvcentrerede og pengegriske....

• #4   10. jan 2006 Mette P
    Jo det har jeg, men min hund er ikke af en forbudt race hvis det er det du tænkte på.

• #5   10. jan 2006 hvorfor er de ikke lovlige?

• #6   10. jan 2006 jeg synes også det er for latterligt, at de kommer til at tjene så mange penge for ulovlige hunde... Og tænk på den skæbne, som disse hunde måske kommer ud i...

• #7   10. jan 2006 Sussie>>> nej, det var nu ikke det ;0))
    Det var mere om du ikke kunne tænke dig at hente en udlandsk fra igen...????

• #8   10. jan 2006 De er kontaktet dem der har siden, og den vil snarest blive taget af.....

• #9   10. jan 2006 Kiki, mener det var i 95..... kan det passe???? jeg mener de blev forbudte pga deres iltre temperament, hvis de blir behandlet forkert.... meeeeen det har amstaff'en jo også, og desuden er det stort set samme hund, såååå forstår ikke helt hvorfor der er et forbud..

• #10   10. jan 2006 jeg har sendt en kopi af annoncen til politiet

• #11   10. jan 2006 FF.... nej det er heller ikke lovligt smiley

• #12   10. jan 2006 Heller ikke tosa, og blandinger af disse....

• #13   10. jan 2006 er der nogen som har et link til en sånn hund som er snakk om?

• #14   10. jan 2006 Mette P
    Nå..OK!! ku´heller ikke lige forstå... da du jo selv er ejer af et par pragteksemplarer.
    Måske, vi syntes der er rigtigt mange flotte Bullere i Ungarn...? Ozzy er jo selvfølgelig fejlfarvet herhjemme, men uanset hvor vi kommer syntes folk lige som os selv, at han jo er noget af det smukkeste.

• #15   10. jan 2006 Sussie>>>> *sss* har i prøvet at udstille ham???? Selv om han er ''fejlfarvet'' kan det jo være at han er et pragteksemplar på andre områder og det kan jo trække op????

• #16   10. jan 2006 Kiki.... helt enig. Alle hunde kan gøres til "psykopater", det absolut ikk kun pitt eller tosa, forstår heller ikk det forbud.... det er jo så dejlig nemt at "gemme" det er en pitt man ejer, og i ogmed de er forbudte er de straks MEGET mere interessante, for visse typer. Amstaff og rottweiler er lige så farlig i mine øjne, hvis man ikk er en ordentlig hundeejer!

• #17   10. jan 2006 den blev ulovlig i 1991

• #18   10. jan 2006 FF... nej de må heller ikk være her.... uanset hvad! jo hvis de var her før forbudet kom og de er blevet neutraliseret, så må de godt!

• #19   10. jan 2006 Nå ja, hvis du mente dem der er oprettet her *gg* så er det kun fordi de er bosat i sverige osv....

• #20   10. jan 2006 Tak Martin smiley Så er der nok ikk særlig mange lovlige pitt's tilbage i DK smiley

• #21   10. jan 2006 FF.... forstår ikke helt??? en blanding bosat her.... *ss*

• #22   10. jan 2006 Mette P..
    Nej, vi har ikke prøvet at udstille ham, troede egentlig ikke vi ku´.
    Og tror det faktisk stadigvæk ikke, da der jo er noget med at de ikke godkender ungarske stamtavler. Har jeg ladet mig fortælle, må indrømme at vi ikke er inde i de regler overhovedet.

• #23   10. jan 2006 La Ulven leve: Prøv at søge i Google på: rednose, så kommer der et link om amerikanske pittbulls.. 3. eller 4. link tror jeg.

Og jeg synes det er trist at de kan blive solgt herhjemme.. Og så til en sådan pris...

• #24   10. jan 2006 Når man tænker på at de er ulovlige mener jeg.. Jeg kender ikke racen, så kan ikke udtale mig om dem.

• #25   10. jan 2006 Sussie>>> jo, bestemt godkender de stambogen fra Ungarn. Det skal bare være en fra en godkendt klub....Og han ser dejlig ud og det er kanon med nyt blod...

• #26   10. jan 2006 Ihhhhhh de er bare SÅ flotte, Kiki..... mums!

• #27   10. jan 2006 Nu er pittbull og rotweiller 2 fuldtændig forskellige racer. Os amstaffen!!
    Skal man have pitbull, som familehund kræver det ekstrem sund fornuft og opmærksomhed.
    Ellers kan du være sikker på det går galt, og jeg mener HELT galt.
    Nu ser man jo ikke fru jensen med en pittbull, men ofte er det ikke studenterhuen der trykker på den målgruppen, så kan man næsten godt forstå, hvorfor den har sådan et ry, takkede være racerepræsentanterne.

Men sådanne nogle annoncer gør det bare nemmere for politiet, at træde ind...hvis de altså havde tid

• #28   10. jan 2006 Øh dem der er på den side er ikke Rednose

I kan se nogle her: http://community.webshots.com/album/22074619zaaPIRnkmG

Rul lidt ned, så kan I se Rednose pitt billeder

• #29   10. jan 2006 Jo de har taget den af

• #30   10. jan 2006 10 kilo for en Rednose... Ja dem kan man købe i Polen til under 400 kroner så det er jo bar en der vil tjene lidt hurtige penge på ulovlige hunde.
    Se:

(link fjernet)

• #31   10. jan 2006 Brian... hold da op, det var godt nok ikke mange penge... det kan man dårlig nok købe en blandings hvalp for her hjemme. Men den brune og hvide med lænker ser nu ikk ud som om den har det specielt godt smiley

• #32   10. jan 2006 På hvalpemarkeder kan du nærmest få dem smidt i snakken, hvis du feks køber et kuld. Det gælder os amstaff!!
    Så jo....det er jo kæmpe fortjeneste, og der behøver man jo ikke og have noget erfaring med hunde bare man vil tjene nogle penge......Nedturstendens!!

• #33   11. jan 2006 forbudte er de men det er jo hul i hovedet at forbyde en hunderacer da det ikke er racen den er gal med men derimod dem der har dem... et eller andet sted syns jeg burde stramme reglerne for hvem der har lov til at ha hunde og hvilke racer de må få... eller jeg ved det sgu ikke har lidt blandede følelser ang det med hunde... syns i hvert fald det er synd at forbyde hunderacer... da en rednose er en udemærket hund som alle andre... det kommer bare anpå hvem der har hunden... kender sgu flere der har en hund som går for at være den mest rolige søde hund som bare er gak i låget fordi de folk ikke burde ha en hund bare... men jo en rednose er forbudt og det er nu synd...folk der bruger sådan nogle hunde til kamp og alt det der skulle bare ha fået en kugle for panden selv men det er jo ikke hundens skyld den har en fucked op ejer

• #34   11. jan 2006 jeg var selv ved at købe en rednose før jeg vidste de var ulovlige og det var nu ikke fordi jeg ville bruge den til kamp men fordi jeg syns det er en dejlig hund... den er sgu ikke værre end en amstaff og det er da bare et held at den ikke også er ulovlig... det nytter jo intet at forbyde en racer folk handler dem sgu alligevel og hvis den ikke havde været ulovlig var der nok flere almindelige mennesker der havde købt en rednose... blir sgu irriteret når folk dømmer en hund pga den ejer er en lort altså... der er sgu også mange amstaffs der blir solgt til folk der bruger dem til hundekamp så hva er forskellen... den blir jo ikke aflivet medmindre folk får ondt i røven over du har rednose eller fordi den er syg i hovedet eller den blir brugt til kamp... helt ærligt folkens kom en i kampen og se at det er bare fordi hundene blir solgt til de forkerte... det må være en opdrætters opgave at hundene får en anstændig ejer og så må der bare være nogle strammere regler for hvem og hvad der blir hentet uden for landet... en slags godkendelse på man er en anstændig ejer der ikke bruger dem til kamp eller lignene

• #35   11. jan 2006 heidi f nu er du da sikker på du har fået aflivet et par "forfærdelige stygge hunde" fedt hva med at tjek op på om det er nogle folk der nu en gang ikke bruger dem til det formål med kamp... syns det her er så fucking plat man... hvis folk ikke havde været sådan nogle fucking stivstikkere og bange for en hund der ser anderledes og stærk ud havde der sgu været flere gode tilfælde af rednose og folk søger kun det dårlige så vi høre sgu sjældent noget godt om dem medmindre man spørg og gir dem en chance... hader folk der bruger deres hunde til kamp men hader sgu også folk der ikke kan se udover deres egen fine lille næse og se at det bare er de forkerte ejere og det er det sgu kun fordi de er blevet ulovlige... hvis vi forbød alle salgs kamphunde havde vi bare haft det samme problem med de andre hunde

• #36   11. jan 2006 Maja... vil gi dig helt ret. Det er ikke hunden den er gal med, men ejeren. Det er vi også flere der har sagt smiley Jeg er VIRKELIG forarget over ham der har sat, de hvalpe i annoncen. Syns det er uansvarligt, og skide synd for de hunde.... det er jo dem det går ud over, hvis det blir opdaget, og det gør det jo højst sandsynligt da flere har anmeldt sælgeren.... ville bare sådan ønske de fandt gode hjem til hvalpene istedet for aflive dem. Bare fordi de er forbudte her, er det stadig en mega lækker, flot og dejlig hund, som fortjener bedere, end den idiot der har dem til salg.... Det er direkte latterligt, pengegrisk og idioti at han har hentet de hunde til DK, da de jo er forbudte, og ikk nok med det, annoncerer han så åbentlyst med, at det er pitt's..... Han mister bare lidt penge, hvis det blir opdaget.... halpene mister livet. *Grrrrrr*

• #37   11. jan 2006 ja blir gal når det går ud over hundene men hvis det ikke havde blevet meldt havde der været en chance for at i det mindste nogle af hvalpene fik et ordentlig hjem... jeg syns det er okay annoncen blir fjernet men ligefrem melde det til politiet uden at vide hva det er for en gut syns jeg er lige i overkanten hvis jeg skal være ærlig... jeg havde gerne købt en af hvalpene hvis jeg havde haft pengene bare for at være sikker på en af dem kom et ordenligt sted hen og et sted hvor det ikke går rundt at det er en rednose... jeg bor på bornholm og der vil der være en meget lille chance for at det blev opdaget... fordi der er så få kamphunde her ovre ville folk bare tro det var en amstaff eller noget... det er jo ikke dybt uansvarligt at ha en rednose hvis den bare får den rigtige behandling... og jeg tror næppe at min hund havde blevet aflivet hvis jeg dengang valgte at købe den rednose jeg så på for folk tænker sgu ikke over det er en ulovlig hund medmindre du siger det og politoet kan ikke gøre en skid medmindre de kan bevise det er en rednose eller den er farlig for sine omgivelser... så syns lidt det er for latterlidt at folk har meldt det til panserne og dermed hjulpet med at slå nogle små uskyldige hvalpe ihjel

• #38   13. jan 2006 Maja: Er helt enig. Synes selv Pit Bull´s er skønne hunde. Og de kan bli li så gode familie-hunde som alle andre racer. Det er helt hen i vejret at forbyde hunde-racer. Politikerne tjener for mange penge som de åbenbart bruger på dope og derfor vedtager de love der får en til at klø sig rigtig hårdt i hovedbunden smiley Og ja man burde gøre brug af den lov vi os har herhjemme hvor man kan ta retten fra folk til at holde hund. For i næsten alle tilfælde er det mennesker der er noget galt med og ikke hundene. Ja nogle hunde udvikler muskler eller ser bidske ud men... Mener det med at forbyde hunde-racer.. Hva blir det næste at man forbyder hip-hoppere og asiater??? Langt ude lov. Håber ikke den kommer til at gå ud over andre hunde-racer i fremtiden. Nå men nu har jeg fået lettet hjertet lidt smiley

• #39   13. jan 2006 Brian F fedt der endelig er en der kan se det... ja det havde da været smart hvis de begyndte at forbyde forskellige typer mennesker hehe hvor er det bare til grin det her *SS* men er sgu glad for vi er flere der mener det er fuldstændig hul i hovedet at forbyde en hunde race... *SS*

Kommentér på:
Er de her hvalpe ikke forbudt???

Annonce