{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Hjælp- Det gør ondt. {{forumTopicSubject}}

Det skære i mit hjerte bare og skrive det smiley
Jeg er nødsaget til og skal af med min hund smiley :( smiley
Jeg er blevet enlig mor, eller jeg skal føde til marts og har en hund som kræver meget tid og motion, så når den lille ny kommer har jeg slet ik tid til og skal ud med min hund hele dagen sammen med barnevognen samtid.. Jeg har søgt lejlighed med have, men det er slet ik nok til ham på længere sigt.. Jeg har forleden været ved og sætte en annonce i med ham, men skyndte mig bare og slukke computeren.. Jeg ved det bedste for ham er og kom et andet sted hen hvor der er tid til ham og han kan få hvad han har brug for. Mit spørgsmål er om nogen har nogen gode råd til hvordan jeg kan gi slip på ham.. Jeg sidder virkelig med tåre i øjnene bare om tanken, det gør virkelig så ondt og skal af med ham, jeg har jo haft ham siden han var 9 uger og han er nu 11 mrd. Han er os min lille baby og tror virkelig det er noget af det hårdeste jeg har skulle gøre længe :´( Mine tanker er, at så blir han så glad for sine nye ejere og han glemmer mig, det er self. meningen... MEN F### hvor gør det bare ondt og tænke på.. Eller han så kommer et sted hen hvor han ik har det godt.. Jeg har prøvet alle tænkelige muligheder for og beholde ham, men der er bare ik andre udveje smiley Så er der nogen som har nogen råd til og gi slip på sin elskede hund? Jeg har tænkt tanken og prøve og beholde ham mens den bette ny er kommet til verden, men ved det ik går, så det er simpelthen bare noget som skal overståes..
På forhånd tak-
P.S Når alt kommer så langt og folk kommer og ser på ham , har man så ik retten til og sige at man ik synes vedkommende er passende til sin hund.. Jeg er ligeglad med pengene, jeg skal bare garanteres han kommer et rigtigt rigigt godt sted hen - Langt væk fra mig helst smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp- Det gør ondt.
  • #1   5. jan 2009 j det er aldig sjovt.... man binder sig jo til dem...
    hvis det hvade været en tæve hvade jeg taget den for dig:-)

• #2   5. jan 2009 Self har du altid retten til ikke at sælge hvis ikke du mener man kan give din hund det rette. Hunden er DIN og så længe der ikke er handlet er hunden din at bestemm over... Osse når det gælder hvem den skal sælges til.

Mit bedste råd er at du giver dig tid til at finde det HELT rigtige hjem til din hund. Når man ved den får det godt og at den vil blive passet godt på, er det oftest nemmere at sende den afsted. Sådan har jeg i hvert fald oplevet det ved de par heste jeg har solgt og osse min tidl plejehund.

• #3   5. jan 2009 hvad er han for en race???

• #4   5. jan 2009 Leduce V tror det ham her
    http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=47294

• #5   5. jan 2009 stakkels dig det må være så hårdt , hva race er han

• #6   5. jan 2009 okay tak

• #7   5. jan 2009 Puha , sikke noget , håber du finder den bedste løsning for dig og din hund . Husk at tage noget for ham . Mener dyrenes beskyttelse anbefaler man tager ca 500 kr . Og lav evt en købe / salgs kontrakt som sikre din hund og dig så han ikke evt bliver en kaste bold ..

mvh

• Hans Chr. Vedel J
    Hans Chr. Vedel J Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #8   5. jan 2009 ja f## F###### det gør ondt står i samme broblem med min lille Buller som ikke kan mere med vores anden hund, de slåsser og det går selvfølgelig ud over den lille, så jeg føler med dig men håber alt godt med den lille nye

• #9   5. jan 2009 Tak for jeres indlæg..
    Ja det er bare rigtigt hårdt.. smiley Det er simpelthen så hårdt.. smiley Ja, så hvis det er han kommer videre at de ik kan sælge ham videre igen så hvis de ik kan ha ham så de kontakter mig og man prøver igen for vil ik risikere de sælger ham videre uden jeg ved noget om det smiley Så aner man da slet ik hvad der sker med ham.. Det er så noget her der gør man ik tør få hund igen, vil bare aldrig stå i den her situation igen.. Hvor sætter man en annonce i med ham, er det bare så noget som den blå avis, det var hvis der jeg endte med at slukke computeren.. Til Hans, ja føler virkelig med dig smiley

• #10   5. jan 2009 Du kan sætte en annonce i herinde, på DBA, Gipote etc. Du bestemmer 100% hvem du sælger ham til og sørg for at lave en kontrakt hvor der står at han ikke må videreformidles udenom dig og at du har forkøbsret. Denne skal køber skrive under på, så er du bedre stillet i tilfælde at køber af en eller grund skal af med hunden :o)

Held og lykke med at finde et godt hjem til ham. Han ser skøn ud så tror ikke nødvendigvis det bliver så svært.
    Men tag dig endelig god tid til at finde det helt rigtige hjem.

• #11   6. jan 2009 Årh min lille jabbe smiley
    Chucky's bedste ven ..
    Håber sq at du får et rigtig godt hjem eller du bliver hos din mor ..
    Han er en hund som går lige i hjertet på en smiley

• #12   6. jan 2009 Ja det er bare sørgeligt.. smiley :( smiley :( smiley smiley

Kommentér på:
Hjælp- Det gør ondt.

Annonce