{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor langt må han gå???
  • #1   23. dec 2008 Hvis du er i tvivl, så er din opdrætter vist ret fornuftig, så spørg hende:-))). Men en hovedregel, når hvalpene er så små er at de må gå det antal minutter, som de er gamle i uger. Ad gangen altså:-)) Dvs. 13 minutter lige nu:-)

• #2   23. dec 2008 Har hørt en huskeregl for de mindre hvalpe, som hedder x uger = x min. gåtur... Mener selv at det passer meget godt, da en hvalp som sådan ikke har brug for motionen :o)

• #3   23. dec 2008 Mette - Der var du hurtigere end mig :o)

God jul til jer alle....!

• #4   23. dec 2008 Jeg har squ nok gået lidt for langt med ham så, men ved i om der skal meget eller lidt til før de får dårlige hofter? Ved godt at det også hænger sammen med fodring osv.

Tak for jeres svar;-)

Glædelig jul..

• #5   23. dec 2008 Janni:

Hvor lidt eller hvor meget.... Det kommer an på rigtig meget. Men da det er en blanding af arv og miljø, er det meget svært at sige. Men skru ned for gåturene og lad ham snuse noget mere. Det er DET han bliver træt af og ikke de lange gåture.
    Lad ham finde sin mad selv, spredt i haven eller huset i første omgang. Uanset hvad du vil bruge ham til, ER det en jagthund, du har købt og han skal have lov at bruge sin næse meget:-)

Kommentér på:
Hvor langt må han gå???

Annonce