705 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Nytår Nytår

Ja nu sidder jeg og læser at jeres hunde skal med til jul og det skal vores egen os. Men men men vi kan ikk tage ham med til nytår og der er INGEN pladser på nogle hundepensioner! Normalt plejer han så at blive sendt hjem til min far hvor han så er i stalden med masser af tæpper, tyggelegetøj og et dejligt stort ben. Der kan han ikk hører fyrværkeriet. Men iår skal min far selv holde nytår så nu er jeg bare på herrens mark!

Kan jeg lade ham blive hjemme alene?

Han er normalt ikk bange for fyrværkeri, ligger faktisk sjædent mærke til det. Men sidste år var der nogle som smed kanonslag ind i haven og det var stort!!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytår
  • #1   18. dec 2008 Jeg ville personligt aldrig lade en hund eller andet dyr være alene nytårsaften.

• #2   18. dec 2008 vi er altid hjemme nytårs aften pågrund af hundene. og vi ikke så glade for at sende hundene på pension. Det så stressende for dem.

• #3   18. dec 2008 jeg ville ALDRIG lade mine hunde være alene til nytår... ALDRIG

• #4   18. dec 2008 Nej det ender nok os med jeg må blive hjemme... For bryder mig heller ikk om a han skal være alene, men på den anden sidde reagere han ikk rigtig på krudt. Men det kan jo være det er noget andet når han er alene

• #5   18. dec 2008 jeg lader heller aldrig mine være alene hjemme ..
    de er fuldstændig kolde overfor fyrværkeri .
    men derfor får de ikke lov til at være alene alligevel ..

sidste år blev min søster hjemme og fik lidt gæster .
    i år bliver mine forældre hjemme .

• #6   18. dec 2008 Hvis nu der skulle blive smadret en rude af en raket eller der går ild i huset eller noget ville aldrig lade dem være alene selvom de er ligeglade der er jo alt muligt der kan gå galt på sådan en dag

• #7   18. dec 2008 Ja men folk yre jo os krudt af hele december måned, der kan det samme jo i teorien ske.. men måske min søster ville være løsningen! Det kan være hun vil være her

• #8   18. dec 2008 Syntes bestemt ikke at man skal lade sin hund være alene hjemme ... Tænk hvis den alligevel bliver rigtig bange og du så ikke er der for at 'passe på ham .. Eller værst af alt hvis der på en eller anden måde kommer en raket ned i dit hus/lejlighed og det så brænder - hvad skal hunden så gøre ?? ..Hmm

• #9   18. dec 2008 ja det rigtig men sandsynligheden er for at det sker er nok højere nytårs aften

• #10   18. dec 2008 jeg ville ikke lade mine blive alene, nu bor hundene hos mine forældre hvor vi selv holder nytår vi skyder aldrig noget af.

sidste år spiste jeg hos dem og så tog jeg hjem til min kat jeg havde fået, så hun ik var alene.

og det gør jeg i år også (godt nok en anden kat jeg har nu + hendes killing)
    de viser slet ik tegn på frygt for at der bliver skudt af og hende jeg købte katten af (købte den som voksen) sagde der aldrig havde været noget

det jeg personligt er mest bange for er: hvad hvis der går ild i hytten mens de er alene, folk er skøre nu om dage og sætter ild til hvad som helst så der kan nemt ske ulykker

• #11   18. dec 2008 Vi er altid hjemme nytårsaften, både pga af heste og hund og kat.
    Og vi fyrer ikke selv af.
    Vores nabo´s hund var alene hjemme nytårsaften, og blev så bange, at den sprang gennem en vinduesrude og var væk i tre dage.
    Vi havde ellers tilbudt, at passe hunden, men de sagde, at den aldrig blev bange og var ligeglad med fyrværkeri.
    Der var ikke mere fyrværkeri, end en normal nytårsaften, men måske, var det fordi, at den var alene.

• #12   18. dec 2008 åh gud nej da :o( den kunne ha kommet voldsomt til skade :o(

• #13   18. dec 2008 Ja, de var også meget chokerede over det...og det var vi andre da også. Vi havde ikke hørt noget, men der er altså også 2-300 meter mellem husene vi bor på landet).
    Der var ingen sår på hunden, selvom den sprang gennem glasruden. Den blev fundet 10 km derfra.

• #14   18. dec 2008 Jeg ville aldrig lade en hund alene nytårs aften. Den er ikke bange for fyrværkeri men hunde kan nemt blive skræmte for det og så har man først problemer.

• #15   18. dec 2008 Jeg ville ALDRIG lade en hund være alene hjemme nytårsaften, jeg har da siddet hjemme hos mine hvert år siden jeg fik Gizmo for snart 7 år siden... Det er jo bare en aften som alle andre man behøver vel ikke at gå på druk osv...

Jeg vil mene det er dybt uansvarligt at lade en hund blive hjemme alene nytårsaften.

Kommentér på:
Nytår

Annonce