{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.120 visninger | Oprettet:

Hiver efter vejret {{forumTopicSubject}}

Vi er de lykkelige ejer af en dejlig mops dreng på snart Halvandet år... Han er desværre begyndt at hive efter vejret. Han hoster ikke eller noget, men hiver engang imellem voldsom efter det. Normalt tager jeg ham op og snakker roligt til ham også falder han til ro, og det stopper. Vi kan ikke rigtig finde nogen sammenhæng til hvornår han gør det. Vi snakker om at nu kan det være nok også vil vi ringe og bestille en tid ved dyrelægen, men så går der måske en måned ca før han gør det igen, så det er jo ikke ofte at det sker.

Er der evt nogen som ved hva det kan være, og hva der kan gøres ved det??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hiver efter vejret
  • #1   17. dec 2008 min dyrlæge fortale mig at mange små hunde ikke har så meget plads i svælget så den lille klap der sidder i halsen der lukker dte er ganske ufarligt men lyder rigtig grimt.,...hvis det er meget slemt kan man vist vælge at få operet

• #2   17. dec 2008 ja det lyder nemlig rigtig slemt når det er at han gør det, men tak skal du ha smiley

• #3   17. dec 2008 Ja, man kan opererer det væk. Jeg ville få det gjort hvis det var min hund, for mens det står på, er det ikke rart for hunden.

• #4   17. dec 2008 jeg har været inde og se nogle vidoer, og læst om reverse sneezing, og det lyder præcis som de hunde på de vidoer, så ved ikke om det evt kan være det... Er der nogen som evt kender til det?

• #5   17. dec 2008 Vi har en chihuahua der lider af reverse sneezing, når han får et anfald tager jeg ham gerne op og prøver at få ham til at slikke på mine fingere, hvis han ikke kan/gør det så så holder jeg ham for næsen..
    Det går hurtigt over.. Vi prøver at gøre det så hurtigt som muligt og uden ynk, så det ikke bliver en "vane" for ham..
    Men også fordi det må være alt andet end rart for hunden..

Men chek med dyrlægen, det kan jo være noget andet han fejler.. Snak med dyrlægen først ihvertfald..

Kommentér på:
Hiver efter vejret

Annonce