Hunden er god igen :') {{forumTopicSubject}}
Jah, igår oprettede jeg dette indlæg, og blev bedt om at skrive en efterølger efter at clairvorianten havde være der.(link fjernet)
Idag var clairvorianten der, og hun kunne tydeligt se at hunden var rædselslagen. Hun kunne overhovedet ikke mærke nogen ånder der bandt sig specielt til huset, men efter hun havde snakket med hunden, ''fandt'' hun en ånd der ''klæbrede'' sig specielt til hunden. Denne ånd var en lille dreng på ca. 4 år, som hele tiden jagede rundt med Simba, og ville gå tur med den, men han kunne egenltig ikke lide hunde, så han slog og sparkede den i hovedet nogle gange, og jog rundt med den, så den blev skide skræmt og skide forvirret. Denne ånd fik hun så til at forsvinde, og lige da hun havde gjort det drog simba i et kæmpe suk, og faldt i søvn lige med det samme (han har ikke sovet ordenligt i 4-5 dage) og da han vågnede, var han den gode, gamle, simba igen. Det er så skønt at han er blevet sig selv igen.
Hvis ikke clairvorianten havde kunne klare det, havde det højst sansynligt været en hjernesvulst eller et stort anganfald, og så skulle han have været aflivet idag.
Så det er rart at få vores dejlige gamle hund tilbage. Han bliver godt forkælet idag, og vi har været ude og gå en god lang tur med ham
<b>OBS: Jeg tror på ånder, og sådan er det. Det er der andre herinde fra der også gør, og det er sådan set dem indlæget er til. Så hvis du har nogle provokerende/dumme kommentarer til mit indlæg, beder jeg dig venligst om at holde dem for dig selv. Tak.</b>
Mvh Line
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 146 Svar: 4.186
Tror bestem også, der er meget mere mellem himmel, og jord , kunne sagtens selv have fundet på at kontakte en clairvorant til åndeudrivelse , hvis jeg følte det var nødvendigt :o))
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
Hvordan fik du ideen til at kontakte en clairvoriant ??
Hilsen
Ninna Oline
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.276
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 47 Svar: 161
maj 2004
Følger: 32 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 152 Svar: 1.317
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
Rigtig dejligt at behandlingen virkede.
Jeg har en veninde, hvis hund led meget af gigt.
Hun har sådan et magnet tæppee i sin seng, som skulle virke mod gigt.
Se det fandt hunden ud af, og hun kunne ikke få den ud af sengen igen, og efter at han så har fået sit eget magnettæppe i dobbeltsengen ved siden af hende, har han ikke fejlet noget.
Det må da være et bevis der vil noget, for en hund kan altså ikke lyve, og lade som om at tingene virker.
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333
Det, der betyder noget er vel at hunden har det godt igen :o)
Godt at I fandt en løsning :o)
Og ja, jeg tror delvist på al mystikken, men der er bare desværre alt for mange fupmagere, der udnytter folk, når det kommer til ånder osv..
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
Skønt at høre at Simba er sit gode gamle selv igen *ss*
Hunden er god igen :')