så fik jeg plejehunden hjem... {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.. jeg har haft skrevet et par indlæg omkrin en bekendt og hendes hund.. Jeg har sagt ja til at tage hunden i en periode for at få ham på rette køl, meningen er så at jeg skal finde ham et blivende hjem... Hunden er en langhåret dværggravhund på 6 måneder og han hedder banjo...
Ud fra hvad hun har fortalt om hans problemer sku man tro at jeg sad óg rysted af stress nu... han kan ikk være alene hjemme. han sku side og skrige når hun ikk er der..han er ikke renlig... og i det hele taget bare umulig....jo jo
fik ham hjem i går aftes og mødet med mine hunde gik nogenlunde.. buffy var lidt hård ved ham den første time, men de leger nu, hun skal bare lige engang imellem fortælle ham at det altså er hendes mennesker og hus... men tror nok det skal gå...
jeg forvented jo så at min nat ville blive rigtig træls for ejer siger også at han ikke vil sove om natten og slet ikke i sin kurv... jo måtte da rejse mig en 6 gange inden han faldt i søvn I SIN KURV , og blev vækket ved at buffy og banjo stod og var klar til morgenmad kl halv 6 (gaab) men hva.. kæresten tog på job kl 7 så der hopped alle hundene og mig a til køjs igen hihi.. og nu render de og leger.. og ingen uheld indenfor i dag...
men sjovt nok alle de problemer han sku have var der ikke for 2 måneder siden.. inden hun fik ham... men han skal nok blive god... han er god og fornuftig lille hund med smag for livet...
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
nov 2007
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Hvis ikke, KAN det være derfor du ikke oplever hvad ejeren gjorde :o)
nov 2007
hun havde ham hjemme i en nat inden jeg hented ham.. før var han hos hendes far som også har hund.. der skulle banjo havde skreget i to dage... lige nu ligger han og sover i en stol..
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 64
Der sker så meget spændende nu for ham, så hans normale adfærd kommer ikke de første par dage..
Det kommer når din hund og han har fundet rytmen.
Det sagtens ta en uges tid..:-)
Men når han er faldet til, kan du begynde at præge ham, og din hund vil sandsynligt også smitte lidt af på ham..
Men du skal regne med nogen dage, før du ser de reelle problemstillinger med ham..
Derved ikke sagt, at det ikke kan lykkedes, for det kan det garanteret..
Det kan være selskabet i sig selv, kan være løsningen på nogen problemerne, men det vil du snart se..:-)
Held og lykke med træningen af den lille "rod"
KnuZz Mette
nov 2007
mar 2007
Men der går en uges tid, før du ser hvad der så er med ham..
Og det er prøvet her..
KnuZz Mette
nov 2007
nov 2007
mar 2007
Er åz glad for. at folk kan bruge min viden, for jeg deler gerne ud af den..
Har åz masser af tid, samt tager mig selv af de hunde, andre ikke gider og bare kaster videre...:-)
Det er desværre sørgeligt, som folk får hunde, men ikke sætter sig ind i det at ha hund..
En trist tendens, desværre..
Min Anton kommer selv fra Rescue.dogs, og det er hans 4.hjem men alle tiders hund..
Og Baby kom ind her åz, og blir...
Så ja det tager sin tid, men det er arbejdet værd..
KnuZz Mette
nov 2007
nov 2007
så fik jeg plejehunden hjem...