{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Er i vildrede (nytår) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for hvad jeg skal gøre nytårsaften.
Chianti havde en rigtig dårlig oplevelse sidste nytårsaften.
Vi havde trænet med lyd cd i 4 mdr inden. Jeg besluttede at holde en stille aften med mine forældre for at jeg kunne være sammen med Chianti og det gik også rigtig fint hele aftenen... hun var fuldstændig ligeglad.

Men da klokken blev 12 ville min mor far og jeg ud at kigge på fyrkærkeriet, desværre fik Chianti presset terrassedøren op og kom ud i haven, og så blev hun skrækslagen... vi kunne kun se noget der fes frem og tilbage nede i bunden af haven og pludselig kom hun styrtende hen imod os og det var først der vi opdagede at terressedøren var blevet åbnet. Hun forsvandt ind under min fars ekstra skur og vi kunne slet ikke finde hende... Vi kaldte og kaldte, og jeg tudede, for det var jo min stakkels lille vaps... og vi kunne bare ikke finde hende... ½ time senere fandt min far hende aller længst inde i skuret gemt under reservedæk til bilen, og hun var bare ikke til át få ud derfra, vi prøvede med godbidder, hendes ynglingsbamse, men intet virkede... Min far blev nød til at fjerne en stor mængde af de ting han havde i skuret før vi kunne trække hende væk derfra...
Og så susede jeg eller ind i stuen med Chianti på armen, vi skyndte os at lukke terrassedør, trække gardinerne for og tænde for fjernsynet for at prøve at gøre så hun ikke lagde så meget mærke til det.
Chianti rystede i 3 timer og var slet ikke til at få til at slappe af...

De efter følgende dage rystede hver gang der var nogen der fyrrede noget af... men det er blevet bedre...
Jeg startede forfra med lyd cd på laveste volumen i lang tid. I dag ryger halen ind mellem benene og hun begynder at gø, når der er nogen der fyrer fyrværkeri af. Men hun ryster ikke mere.

Men jeg er meget i tvivl om, om jeg burde tage til dyrlægen og få nogle piller til hende til nytårsaften. Jeg er bange for at hun stadigvæk kan huske sidste år eller at hun kommer i tanke om det når klokken bliver 12.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er i vildrede (nytår)
Kommentér på:
Er i vildrede (nytår)

Annonce