Politi?! Politi?!
Hej. Igår i skolen så vi ( Mig og nogle veninder) en hund som rende nede ved brugsen. Den var det også i mandages, og vi kunne bare se at den var sulten, den spiste af noget mad der lå i en vand pyt. Vi gik rundt og spurte om der var nogle der kendte den hund , men det var der ikke, og den havde ikke halsbånd på (Det skal siges vi går i skole i en lille by) Så ringede vi til politiet og spurte hvad vi skulle gøre. Vi snakkede med 4 politi før vi fik et svar eller kan man kalde det et svar? De spurte min veninde om hun kunne tage den med hejm, til de fandt ejern ( Min veninde er 14 år) Og hun svaret selvføgelig ''ja'' selvom hun ikke vist om hun måtte. Heldigvis bor hun på en gård, med heste så den kunne være i en boks. Så ringede vi til dyreværnet. De kunne ikke komme og hente hunden da den var for langt væk, men de sagde at vi kunne ringe til falk og spørge om de ville køre den hen til dyre værnet. Det gjorde vi så. MEN de måtte kun køre ud og hente den hvis de havde fået lov af politiet. Så vi skulle ringe til politiet, men vi havde fri så det blev min veninde der gjorde det. Hun må ha' fået dem over talt til at hente den for ca. 3 timer efter ringede hun at de havde hentet den og at den var på vej til et dyrehospital, og at ejern var fundet.
Ja det var noget af en dag. Jeg syndes politiet er gode i mange tilfælde men i det her synde sjeg det er for dårligt at når vi var 3 piger som er 13 til 14 år, at politiet spørger om vi kunne have hunden. Det ville enhver pige da sige ja til... Også at politiet ikke bare sagde fra starten at de ville sende en falk bil.. Ja hvad syndes i?
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.624
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 90
De spørg om man kan have hunden indtil falck bilen kommer - da de biler som afhenter bortløbne hunde kommer langvejs fra tager det tid for den at dukke op.
Hvis ikke hunden har halsbånd på, ville jeg tage den med på stationen så politiet kan tjekke om den evt, er chip mærket
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 90
Super fint at i hjalp hunden
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 7
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.448
Gud fader bevares tænkte jeg, og var heldig at kunne få min far til at køre den ud på internatet.
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 7
Politi?!