589 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Politi?! Politi?!

Hej. Igår i skolen så vi ( Mig og nogle veninder) en hund som rende nede ved brugsen. Den var det også i mandages, og vi kunne bare se at den var sulten, den spiste af noget mad der lå i en vand pyt. Vi gik rundt og spurte om der var nogle der kendte den hund , men det var der ikke, og den havde ikke halsbånd på (Det skal siges vi går i skole i en lille by) Så ringede vi til politiet og spurte hvad vi skulle gøre. Vi snakkede med 4 politi før vi fik et svar eller kan man kalde det et svar? De spurte min veninde om hun kunne tage den med hejm, til de fandt ejern ( Min veninde er 14 år) Og hun svaret selvføgelig ''ja'' selvom hun ikke vist om hun måtte. Heldigvis bor hun på en gård, med heste så den kunne være i en boks. Så ringede vi til dyreværnet. De kunne ikke komme og hente hunden da den var for langt væk, men de sagde at vi kunne ringe til falk og spørge om de ville køre den hen til dyre værnet. Det gjorde vi så. MEN de måtte kun køre ud og hente den hvis de havde fået lov af politiet. Så vi skulle ringe til politiet, men vi havde fri så det blev min veninde der gjorde det. Hun må ha' fået dem over talt til at hente den for ca. 3 timer efter ringede hun at de havde hentet den og at den var på vej til et dyrehospital, og at ejern var fundet.

Ja det var noget af en dag. Jeg syndes politiet er gode i mange tilfælde men i det her synde sjeg det er for dårligt at når vi var 3 piger som er 13 til 14 år, at politiet spørger om vi kunne have hunden. Det ville enhver pige da sige ja til... Også at politiet ikke bare sagde fra starten at de ville sende en falk bil.. Ja hvad syndes i?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politi?!
  • #1   3. dec 2008 Det var godt I hjalp hunden.

• #2   3. dec 2008 Jeg fandt også engang en hund, og kontaktede da politiet..
    De spørg om man kan have hunden indtil falck bilen kommer - da de biler som afhenter bortløbne hunde kommer langvejs fra tager det tid for den at dukke op.
    Hvis ikke hunden har halsbånd på, ville jeg tage den med på stationen så politiet kan tjekke om den evt, er chip mærket

• #3   3. dec 2008 Meeen ja :d
    Super fint at i hjalp hunden smiley Den hund jeg engang fandt kom ejeren og hentede til sidst smiley

• #4   3. dec 2008 nej de har måske ikke været helt så forsvarlige i den sag... men men nu er det meget svært at høre en piges alder igennem en tlf (medmindre hun selvf har sagt sin alder) men ud over det vil jeg sige at i opnåded meget mere end de fleste gør når de ringer andgående en løs hund.. i de fleste tilfælde får folk afvide at de bare skal slippe den løs igen så finder den nok hjem... så supert at der blev gjordt noget og super indsats fra jer piger....

• #5   3. dec 2008 Ja. Tak:) Nej det kan godt være at de troede vi var ældre end vi er:) Men hun gav sit cpr nr..

• #6   3. dec 2008 Har også oplevet at politiet er temmelig ligeglad når det gælder hunde. Jeg indfangede også en løs hund engang, og det var under falck strejken. Jeg fik af vide, at jeg bare kunne slippe den fri igen, og så ville den nok selv finde hjem??
    Gud fader bevares tænkte jeg, og var heldig at kunne få min far til at køre den ud på internatet.

• #8   4. dec 2008 Jah.. Men vi ringede godt nok også meget rundt! Tak:)

Kommentér på:
Politi?!

Annonce