Hjælp - at møde andre hunde {{forumTopicSubject}}
Ja, hentede jo så Pelle i torsdags, en chihuahua hvalp på 4 mdr. Alt er faktisk gået rigtig godt, han har kun haft et enkelt uheld om natten, han piver næsten ikke og kan sove en hel halv nat i sin kurv
MEN har lige et spørgsmål jeg håber I kan hjælpe med:
Når vi går tur og møder andre hunde gør han helt vildt, altså sådan en "jeg er interesseret men også lidt bange"-lyd. Meget gennemtrængende. Vi skal starte hvalpemotivation på onsdag, og er jo lidt nervøs for det når han hyler sådan hver gang han ser andre hunde. Hvordan tackler jeg det bedst?
Skal lige siges at han er 4 mdr gammel og er vokset op med 4 andre hunde - men tror ikke han har mødt så mange fremmede før..
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 266
Giv din hvalp et "Helle sted". Sæt dig på huk, så den kan gemme sig indenunder dig. Og skub de hunde væk, som kommer hen til jer. Rør ALDRIG din hund når den har HELLE. Så vil du se at den selv går ud, når den er klar.
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 152
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.617
Men kan du ikke finde en med en ældre hund, som I i første omgang bare kan GÅ sammen med uden at hundene pertout skal lege eller hilse. Bare gå en tur ved siden af hinanden??
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 152
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.617
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 302
Hjælp - at møde andre hunde