{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Hunde og Fyrværkeri {{forumTopicSubject}}

Halløj i stuen ;o)

Jeg sidder her og tænker på hvad jeg dog kan gøre for min lille Bølle, da han gør helt vildt meget af de høje brag fra raketter? Han er virkelig vred på det, og når det brager farer han ud til vores store skydedør ( af glas) og står der og gør.. Han er ikke bange for det, men jeg tror at han vil beskytte os/vores hjem, da han er fuldstændig bragende ligeglad på gåture (reagerer ikke engang på det). Jeg synes at jeg har prøvet alt! Taler roligt til ham når det sker, og kalder ham hen til mig, så han ikke farer rundt og skælder ud (viser ham at det godt må være der). Den der cd (Auritus), men han er fuldstændig ligeglad med den.. Det eneste der kan holde ham til bage (udover mad selvfølgelig :o)) er en snor, som er bundet til f.eks. stuebordet (hvis det er der vi er.) Men samtidig synes jeg også at det er synd at han skal sidde bundet, hvis han nu bliver panisk. Jeg har læst om det der (vidundermiddel) smiley som ¤ B.G. +++30 ¤ har fortalt om.. Menl hvad kan jeg gøre uden at skulle bruge det?

Mange Nytårsknus fra Mette og Bølle.. :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde og Fyrværkeri
  • #1   29. dec 2005 det skal lige siges at sidste år fik han nogle piller af dyrelægen, men han var stadig vræd på fyrværkeriet.. og til sidst måtte vi sætte en madras op foran skydedøren af frygt for at han skulle løbe i gennem, da han ikke helt kunne afstandsbedømme døren pga. pillerne..han fik dem ved 18-tiden.. ved ikk om det var for sent måske?

• #2   29. dec 2005 og forresten.. Godt nytår, når vi kommer så vidt.. :o)

• #3   29. dec 2005 Jeg har aldrig prøvet pillerne men har hørt at de allerede skal have dem om formiddagen????

• #4   29. dec 2005 Din beskrivelse af hvordan han gør, lyder akkurat som en beskrivelse af hvad Mille gør *S* Jeg har lige skrevet om netop det på Milles nye hjemmeside. Vi har/havde nemlig det samme problem med Mille *S*

Se under "Til dig og din hund" nederst på denne hjemmeside www.loeven-mille.webbyen.dk Hav tålmodighed. Det burde virke, det gør det i hvert fald med Mille ;o)

• #5   29. dec 2005 Mette P : Vi har lige snakket med doktor dyr i dag, hun siger at den skal have den ca. en time før aftensmad.. (den skal have hexalid 3 gange dagligt á ½, og så skal den have den der Plegicil inden aftensmaden..)

Rikke S : 1000 tak for det.. :o) Det skal prøves! hehe.. men jeg tror efterhånden at den er ved at have fundet ud af at det ikke er farligt, da den ikke gør hver gang nu.. Men det andet skal helt sikkert prøves!

Solveig G : Forstår ikke helt hvad du mener ;o)

• #6   29. dec 2005 nåå smiley hehe.. taak !

• #7   29. dec 2005 Mette: Det bedste vil være at undgå medicin, efter min mening. Så længe han ikke er angst, så mener jeg at man bør undgå medicinen ;o) Og hjælper det at binde ham til bordet, så gør det. Han tager nok ikke skade af det (ifl. dine beskrivelser) *S*

• #8   29. dec 2005 Dyrlægen mente at jeg skulle give ham pillerne (de der hexalid er afslapningspiller) Så det gør vi.. hehe :o)

• #9   30. dec 2005 Jeg snakkede med min dyredokter. Han mente heller ikke at man skulle give sin hund piller med mindre at hunden var total ude af den. Og det er første gang vores hun skal holde nytårsaften.

Vi regner med at vi tager en god LANG gå tur med Misti, og så er hun trat til om aftenen.

Kommentér på:
Hunde og Fyrværkeri

Annonce