{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Tisser inde? {{forumTopicSubject}}

1 - Min veninde har en lille hund, og han kan ikke finde ud af at sige til når han skal tisse, han går ikke hen til døren og piver ikke, men sætter sig bare, som oftes hvor man ikke lige kan se ham... Det gælder både stort og småt... Nogle gode forslag til hvordan man lærer ham det??

2 - Har lidt samme problem emd Princess for hun snakker enormt meget og derfor ved jeg ikke om det er fordi hun snakker eller vil ud, for hun går ikke hen til døren. Overvejede med Princess at bare tage hende ud hver eneste gang hun piver, og så håbe på hun forstår at hun kun skal pive når hun vil ud - er det forkert??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser inde?
  • #1   16. nov 2008 Jeg gjorde det med chilli - som havde samme problem. At jeg fast bar hende ud en gang i timen, og ventede og ventede og ventede på at hun gjorde noget, så skamroste jeg..Efter have gjort det ( i vintermånederne, koldt puha) så havde hun lært det foregår udenfor....Smiler:-)

• #2   16. nov 2008 Renlighedstræning kan tage tid. Det bedste er at tage hunden med ud hver gang den har sovet, spist, leget eller når den ikke har været ude længe. Hver gang hunden besørger er det om at rose og evt. give godbidder. På et tidspunkt skal den nok få det lært. Man skal også huske at hvalpe har en lille blære og ikke kontrol over denne på samme måde som når den bliver ældre. Det er nøjagtig det samme med små børn.

• #3   16. nov 2008 Sandie L - Var det svar til begge eller?? For Princess laver alt ude, men kan komme med et uheld inde, hun piver generelt meget i snak så kan ikke høre forskel på snak og "jeg skal tisse" pivene :o) Men den anden kan også sagtens lave ude, så han er klar over dte skal foregå derude, men siger bare ikke til...

• #4   16. nov 2008 Tina D - Princess er jo over 1 år, og kan ude så der er ikke problemer, hun kommer ud hver gang hun har spist og hver gang hun har været alene, så minimum efter morgen mad, når jeg kommer hjem fra arbejde og efter aftensmad, og så meget leg sker der ikke inde :o) Hun bliver stadig rost hver eneste gang det sker ude, kan bare ikek kende forskel på "jeg skal tisse" piv og "jeg snakker bare" piv og derfor sker der uheld der. Men den anden ved jeg ikke om han bliver gået med efter hver gang han har sovet, spist, leget eller når den ikke har været ude længe - men bliver givet videre :o)

• #5   16. nov 2008 Har egentlig også selv gjort det med at hun skal ud erfter leg, mad og sove, men havde jeg da glemt nu... :o)

Kommentér på:
Tisser inde?

Annonce