{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

Åhh nej da =( {{forumTopicSubject}}

Jeg har solgt Baloo, og det hele har været fint.
Men har nu lige fået en besked - angående baloo...
har hørt du har fået ham solgt... men er du sikker på han stadig er hos ham du har solgt? Rygtet siger inde på hundegalleri, at hun købt den af den person du har solgt ham til.. aftalt køb..

Altså at hende vi hentede hunden ved fordi vi ikek stolede på han ville få det godt hos, nu har fået ham tilbage. Vi har dog skrevet kontrakt, om at hvis han skal videre sælges, skal jeg have førsteret - men er løbet så tabt for mig nu, skal Baloo have en <b> måske </b> dårligt liv nu? Åhh det gør mig så trist indeni .
Jeg kontakter selvfølgelig Baloo nye ejer i morgen, men vil lige høre ad.

Dette stod også i en af beskederne - Hun har pralet med det til en af mine veninder.
Hun har været så desperat, at hun har fået en af sine venner til at købe din hund, dernæst købe din hund fra personen. Det hele har været aftalt!!!!

Åhh.. Stakkels Baloo dog =(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åhh nej da =(
  • #1   31. okt 2008 Ok - det er ikke nemt at forstå hvad jeg skriver lige nu, men er chokeret, og træt på en gang =(

• #2   31. okt 2008 <b> Jeg tilgiver ALDRIG mig selv for det her !! </b>

• #3   31. okt 2008 Hehe Brian - jeg elsker dig fandme smiley Tak for smilet !

• #4   31. okt 2008 Ej, hvor har i da også bare været uheldige med det salg. Stakkels Baloo. Jeg synes helt sikkert du skal prøve at gøre alt hvad du kan for at fikse situationen, så Baloo kan komme et ordentligt sted hen. Men hvor er det også synd for ham at han bliver kastet sådan rundt.

• #5   31. okt 2008 Jeg havde ingen anelse om at det var aftalt køb, hvordan skulle jeg også vide det. Åhh .. Jeg ville gøre alt, tro mig alt, for at dette ikke skulle ske ham, men jeg vidste det ikke. Jeg er så så så ked af det lige nu. Jeg kan slet ikke magte mere nu =(

• #6   31. okt 2008 Starter du nu endnu en tråd baseret på rygter?

Var din tid ikke bedre brugt på at finde ud af hvor vedkommende har hørt det og følge sporet ad den vej?

Jeg kender ikke kvinden ud over profilnavnet, men jeg må sige at det bliver lidt trættende at se hvor meget udhængning du alligevel slipper afsted med baseret på rygter. Fik du nogensinde beviser for at han ikke havde det godt hos hende før, og endnu vigtigere, har du noget der ligner skyggen af bevis denne gang?

• #7   31. okt 2008 Søster McFluff - Magister Mundi Sum ¤ Kbh K ¤ - Ja jeg har fået en laaang samtale sendt hvor det hele står i, men jeg kan jo aldrig sige det også passer, men jeg tror på det. Og ellers må jeg jo skygge deres hjem, men det ligner hende - og hvis dette ikke kun er noget et sygt menneske gør, ja så ved jeg virkelig ikke. =(

• #8   31. okt 2008 Ja, det kan jeg kun give dig ret i. Men pas nu på med udhængning, for det kommer der sjældent noget fornuftigt ud af

• #9   31. okt 2008 Jeg har ingen navne på, så det er vel sådan . Og beskederne, er fra en anden pige som godt ved det. Personen som har Baloo nu, har jeg ikke taget noget indlæg fra og sat ind, eller på anden måde nævnt hende.

• #10   31. okt 2008 Jonna M - Kan du ikke forstå jeg vil min hund det bedste, du har netop fået mig til at sidde og hyle. Tusind tak. Du har ingen forståelse.
    Jeg har hørt så meget grimt om det sted, at jeg ønsker ingen hund skal være det - hvad hvis det var athos og joy som var væk, har du da ingen medfølelse ? Kig ind i dig selv, og se hvordan du ville have det hvis det var dine. Længe siden der er nogen der har såret mig så hårdt, jeg er chokeret, og har ingen ord, men kun en følelse indeni som siger mig du ikke er et menenske, for et menneske kan ikke være så koldt !

Jeg gider ikke HG mere nu, du har hermed fået mig til at stoppe. Håber du har fået hvad du ville.

• #11   31. okt 2008 Det havde nok været nemmere bare at lære hunden at gå i snor uden at trække..... så havde der ikke været noget problem...... det var jo kun derfor du skulle af med ham ikke ???... :O)

• #12   31. okt 2008 Hvad sker der lige her,,,pigen er ked af det og i mopper hende,,nå ja jeg ved heller ikke hvad der er sket men kan ikke se hun udhænger nogen her

• #13   31. okt 2008 Hold kæft hvor er i modbydelige at høre på, gid aldrig at i kommer i sådan en situaton selv!! Der er da slet ingen forståelse for hende, det kan godt være hun har dummet sig, men kan man ikke godt være lidt "voksen" og skrive tingene på en pæn måde?

Mille & marcipan hunden: Håber virkelig ikke der er hold i de rygter, jeg synes du skal sætte dig ned og overveje kraftigt hvad dit næste træk skal være, men det skal være baseret på den sande historie og ikke rygter.

• #15   31. okt 2008 Altså nu har jeg fulgt med på sidelinjen og der var utroligt mange ting der skulle gøres anderledes denne gang, det husker jeg da at du skrev.
    Du har jo helt sikkert besøgt den nye ejer hjemme og der er jo kontrakt på at hunden de første 14 dage er på prøve, så du kan jo bare tage hen og se hvor din hund er.
    Har du igen lavet de samme fejl som for en uge siden har jeg ikke andet at sige end at du så sikkert er en smule dummere end gennemsnittet.

• #16   31. okt 2008 Eller naiv og godtroende, men det er jeg sgu også!!

• #19   31. okt 2008 Undskyld..... MEN??? Jeg kan ikke lade vær.... du har ikke noget at brokke dig over!!!

Din behandling af den første køber, var virkelig ringe. Og de tråde jeg har læst af dine, er af samme kvalitet, denne inklusiv!!! Problemet er ikke køberne (efter min mening og udfra det jeg har læst) men dig! Ikke at jeg siger det er okay at bruge en stråmand, for det syntes jeg bestemt ikke!!! Du skal vist bare tænke dig om... tænke på din hund og tænke over havd ansvar der følger med at have hund!

• #22   31. okt 2008 Nadia:
    Selvf må hun brokke sig.... men må også forvente at få svar tilbage, hvor alle måske ikke lige passer hende.

Det jeg mener, er at hun ikke har ret til at brokke sig!! Hun har håndteret det hele helt af H til, lige fra starten. Havde hun tænkt sig om en ekstra gang, ---måske inden hun giver sig i kast med at skriv hendes tråde, så kunne "vi" måske bedre følge hende???

Personligt, igen ud fra mit kendskab til "sagen", så syntes jeg hun selv er uden om det meste... bare min mening!

• #24   31. okt 2008 Åhh Louise - vi er slet slet slet slet ikke enige..

En ting er at Mille greb det hele forkert an, det kan vi være helt enige om .. for det gjorde hun på den måde hun valgte at snakke og svine vedkommende til ..
    MEN at man så blander en anden ind i det hele, og går bagom ryggen på hende og snyder hende til at tro at dette er det helt rigtige sted for hendes hund at være - det er ved gud grød forkasteligt !
    ja mille burde have tjekket bedre op på denne person osv. - MEN der er da ved gud grød INGEN der kan se igennem folk og deres intetioner (som regel)
    Dette er en hund vi snakker om .. - ikke noget man hævner sig med eller noget andet - det er et levende dyr, det skal ikke snydes med, kastes rundt med, eller for den sags skyld, bruges som middel mod en man ikke bryder sig om !

igen - ja hun greb det forkert an, men synes virkelig ikke det kan være rigtigt at folk skal sidde og svine hende til på den måde som nogle gør !
    det er forkert, uetisk, og forkasteligt !

• #26   31. okt 2008 M & J: Hvad??? Det jeg siger er.... hun har grebet det hele forkert an, der er vi enige... ikke?

Jeg skriver "stråmænd" er bestemt ikke okay.... du skriver " MEN at man så blander en anden person ind i det, og gå bag om ryggen...." jeg tror vi mener det samme her??? Ellers ved jeg ikke hvad du mener?

• #27   31. okt 2008 Louise - ja vi er enige, men din måde at sige at hun selv er udenom det , - det er ikke i orden i mine øjne..

Det er stadig en hund vi snakker om - ikke en dukke man kaster efter hinanden . !

• #28   31. okt 2008 Endnu en årsag til at jeg ALDRIG sælger min hund, så hellere dyrlægen.

• #29   31. okt 2008 Det er en hund! Men der er ikke den eller måden den er blevet behandlet på, jeg komentere. Det er hende og hendes måde at håndtere tingene!!!!

Lige meget hvordan du vender og drejer det, så har jeg lov til min mening og hun opretter en tråd i et tilgængeligt forum..... så må hun og andre forvente at høre folks meninger!!

• #30   31. okt 2008 Som jeg har skrevet før....... Det havde været nemmere hvis man stedet havde lært hunden at gå i snor uden at trække.....
    I stedet for vælger man over hals og hoved at sælge sin hund....... ovenikøbet 2 gange med få dages mellemrum.

Så hvis man ikke orker / gider / vil / kan..... ofre lidt tid på at lære hunden at gå pænt... så er det sådan noget her sker.... når hunden bare hurtigt skal VÆK.... hellere i dag end i morgen.

Ret mig hvis jeg tager fejl..... meeeen.... jeg tror ikke det KUN er pga. af trækkeriet hunden skal væk...........så havde man vel ikke solgt hunden 2. gang så hurtigt igen.

Men det er jo bare MIN mening..... sådan som hele forløbet er beskrevet.

• #31   31. okt 2008 louise - selvf. må du have din mening, det siger jeg heller ikke du ikke må..
    men synes det er uetisk at sidde og "svine" hende på den måde.

NIIITB - ja det er gået for stærkt, og jeg er også overbevist om at der ligger andet i det end kun den trækken.. .men igen, man behøver ikke være grov ;o)

• #32   31. okt 2008 Ja jeg gider ikke diskutere mere herinde, fordi jeg ender med at sidde og græde hver gang, og det gør bare det hele meget værre. Men jeg vil til mit forsvar sige at Baloo nye ejere IKKE var unge. 31 år og konen det sammen. De kom i en HUMMER ( bil, tror jeg mærket hedder ) og de ventede barn sammen, hun havde været gravid i ca. 14 dage nu. De havde lige købt kæmpe går i Varde, og var bare så lykkelig, Udover det havde de over en boxer tæve, og elskede hunde. Jeg tænkte der kan Baloo altså ikke få det bedre, han elsker børn, og andre hunde. YES MAN, TAK GUD - nu er vinden endelig med mig.

Derfor solgte jeg Baloo, og fordi jeg synes han fortjente alt det, i stedet for at han skulle gå herhjemme, og få nogle korte ture, og vente til far kom hjem hele tiden. Quila er også i løbetid, så jeg har taget fri fra skole for at holde øje med dem 24/7, dog har Baloo aldrig prøvet på noget, og da vi havde besluttet vi ville sælge ham, ville vi ikke kastere ham.

Ja jeg var dum, og naiv. Et ungt menneske ja - men jeg er den af alle som fortryden det mest også, og jeg er den eneste som går med skylden selv. Det er svært når rigtig mange hakker videre på mig, fordi jeg har begået mit livs fejl, og hader mig selv for det. - Jeg har bare ikke nerver nok til at være på HG. Jeg er alt for følsom til det her.

- men ville bare lige fortælle det . Undskyld !

• #33   31. okt 2008 Mille & marcipan hunden .
    Jeg håber du får styr på situationen. Nu har jeg jo fulgt med i tråden, og vil nævne at jeg synes du skal tage Baloo til træning, hvis du kan få ham tilbage vel at mærke. Han har været så meget rundt, at han nok bare trænger til lidt ro, og hvis han bortset fra trækkerriet er en dejlig hund som passer ind hos jer, så synes jeg det er virkelig ærgeligt at sælge.
    Uanset hvad, skal du nok kraftigt overveje at gå til træning med den anden i har, så ikke i ender i samme situation igen. Den bliver også stor og stærk, og et helvede at holde styr på hvis ikke i har trænet med den.

Held og lykke med det hele, og lad være med at tage tingene så tungt smiley

Kommentér på:
Åhh nej da =(

Annonce