{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Ja, jeg er sq ked af det. {{forumTopicSubject}}

I et af mine tidligere indlæg skrev jeg omkring Bubber og kårsbåndsskade.

Bubber havde leget med bold og pludselig gik ham på 3 ben. Kom til dyrlæge som tog røngten, sagde at det virkelig så ud som om at kårsbåndet var sprunget, 2 dage efter er bubber rengående og ikke smertepåvirket . Faxe dyrehospital fik billedet og sagde der var INGENTING.

Irriteret og ked af at det blev lagt sådan ud med at det var sprunget, ked af jeg har rendt land og rige rundt for at finde penge til en operation.. Ked af at der er gået en uge før jeg har fået et svar.
Men selvfølgelig glad for bubber ik skal opereres.

Alligevel tænker jeg der må være noget. Jeg vil selv tage til faxe med ham og bede dem undersøge ham! Og ja, så skifte dyrlæge. Kan godt være man har en stor kompetence som dyrlæge, men man skal sq lade være med at konstatere ting man ik har forstand på.

Bare lige lidt raseri jeg havde brug for at komme af med smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja, jeg er sq ked af det.
  • #1   29. okt 2008 Er det Nakskov?

• #2   29. okt 2008 christine d< pu ha det var da dejligt at der ikke var noget . men kan godt forstå dig, hvad hvid de havde opereret.
    Havde selv problemer med en af mine i sidste uge hun havde smerter i benet og hun skreg. så jeg tog jo vrælene til dyrlæge. de kunne godt se hun havde ondt. og jeg frygtede det var korsbåndet. de tog 10 røntgen og mærkede og drejede de kunne INTET finde så de mente det måske var en nerve. hun fik en sprøjte med noget smertestillendene og vi kørte hjem. dagen efter var hun frisk og løb rundt Hvad det var aner jeg ikke men måske en nerve.
    men der faldt en sten fra mit hjerte. så det kan sagtens have været en nerve bubber har haft.
    Og lige et godt råd til sidst se at få tegnet en sygeforsikring på din hund, så står du ikke igen og skal finde penge hvis hun engang skal opereres. Jeg har 800 kr i selvrisico og det er jo billigt hvis en hund skal opereres eller du skal til dyrlægen en lørdag nat.

• #3   29. okt 2008 man skal jo stadig finde pengene, og betale regningen og så vente de 2-3uger på forsikringen har behandlet sagen og sætter de penge ind på ens konto de vil dække.

• #4   29. okt 2008 i kan tro jeg allerede NU har tegnet forsikring.. vil aldrig ud for det igen.. og har en selvrisiko på 500 kr.

• #5   29. okt 2008 mops ejer, jeg kan da få pengene af forsikringen og så betale dyrlægen bagefter.
    Jeg betaler heller aldrig kontant v min dyrlæge de sender en regning og så har man 14 dage eller 3 uger til at betale.
    Var til dyrlæge for 14 dage siden og den regning er da ikke kommet endnu.

• #6   30. okt 2008 de 2 dyrlæger jeg bruger har kontakt betaling (den ene dog os dankort) men der kan man ikk bar få sendt regningen.. og det meget normalt mange steder..

• #7   1. nov 2008 mopsejer< ok det var jeg ikke klar over.

Kommentér på:
Ja, jeg er sq ked af det.

Annonce