{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Ja, jeg er sgu harm {{forumTopicSubject}}

Det danske retssystem sutter!
Tænk at de får så milde straffe for at ødelægge et menneske liv. De skulle afsone en meget hårdere straf, så skulle de og deres familier udvises og de skulle have lov til at betale samfundet hvad det kommer til at koste at passe den stakkels mand fremover. Så i nyhederne at de kom jublende ud fra retten! De er jo fuldkommen ude fra pædagoisk række vidde de mennesker...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja, jeg er sgu harm
  • #2   16. okt 2013 De skulle ha samme behandling selv!!!!! Synes også det danske retssystem er til at lukke op og skide i. Jeg synes at mordere og voldsmænd skulle spærres inde på livstid og så skulle der være dødsstraf til de værste af dem!!!

• #3   16. okt 2013 Stakkels mand smiley

• #5   16. okt 2013 Arme mand, og stakkels de pårørende han har.....Underlige tilstande...En hund aflives under tvang hvis den har bidt fra sig...Disse 2 knægte skal koste kassen for mit samfund de næste mange årtier, og uden tvivl overfald flere uskyldige mennesker...

• #6   16. okt 2013 Jeg synes også den dom er alt for mild, tænkt at kunne invalidere et andet menneske med fuld overlæg og så slippe så nemt.

• #7   16. okt 2013 Stakkels mand smiley

Og de er da ligeglade med 1-2 års fængsel.. Når de kommer ud, er de da bare "endnu sejere" .. Synes vi burde have nul-tolerance overfor sådan noget.
    Er man udlænding og ikke kan opføre sig ordentligt, skal man bare UD af landet.
    Er man dansker og ikke kan opføre sig ordentligt, skal straffene være så hårde at folk faktisk MÆRKER det!

Hvorfor kan vi ikke alle bare behandle hinanden med respekt?? smiley

• #8   16. okt 2013 Jeg fatter heller ikke sådan en dom. De er begge over den kriminelle lavalder, og strafferammen for vold af denne karakter går så vidt jeg ved op til 10 år, så 2 år og 1 år og 3 mdr. er jo som en meget dårlig vits, bortset fra at sagen er gravalvorlig.

Og det virker jo ikke til at deres opførsel er et enkeltstående tilfælde, de har jo tydeligevis en brist.

Og ja, har de ikke dansk statsborgerskab, så er det ud, men det står der jo så ikke noget om de har eller ej, så vidt jeg kan se.

• #9   16. okt 2013 Ja, 1-2 års fængsel med tv på værelset, god mad, lommepenge og sikkert week-end udgang.
    Måske skulle de hjemløse og gamle gokke en eller anden i hovedet - ELLER
    sæt dém i fængsel og de kriminelle på plejehjem.

• #10   16. okt 2013 Syntes det er ganske rædselsfuldt. De sidste uges nyheder har handlet om bla en student der bliver slået til plukfisk, en 17 årig pige der bliver udsat for sexchikane i toget, et knivdrab på Høje Tåstrup st. Man kan blive ved og ved. Der må være nogle mennesker der slet slet ikke magter opgaven som forældre. Syntes det er helt ude i hampen, at komme til et land, og så i den grad indføre skræk og rædsel i vores samfund. Fx min gamle mor tør ikke forlade sin lejlighed efter mørkets frembrud mere. Kan sgu ikke være rigtigt..

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #11   16. okt 2013 Det danske retsystem har altid været til at lukke op og sk*de i...

Kan huske en sag fra da jeg var mindre med 11 børn i alderen 7-15 der var blevet misbrugt systematisk over 3 år, af en aflastnings gut... han fik 1 år og kom ud efter et halvt pga god opførsel. Han udtalte at han glædede sig til at komme ud for så ville han flytte til Thailand hvor det danske politi ikke kunne arrestere ham for hans hobby.........

• #12   16. okt 2013 Hvor er det bare forfærdeligt, at få sit liv ødelagt pga 3 latterlige "gæster", der kommer til DK og begår den ene form for kriminalitet efter den anden.... Og tilmed den opførsel man så fra familie, venner og bekendte i nyhederne - FØJ, siger jeg bare.....

Lige så snart de er ude igen laver de vel noget nyt og for ikke at tænke på alle de penge de koster samfundet!

Stakkels hundelufter og stakkel hundeejer. Han må da også have det vildt skidt smiley

• #13   16. okt 2013 Det er simpelthen så latterligt og respekt løst. Jeg FATTER ikke den blødsødne holdning til dem. Gad vide hvad der var sket, hvis vi opførte os på den måde i deres hjem land?. Jeg har stor respekt for dem der evner at integrere sig og virkelig gør en indsats, men dem der ... De skulle simpelthen sendes retur på en tømmerflåde og tage den ærede familie med, kan kun gå for langsomt!
    fængslerne bugner, ud! Tænk med penge der kunne spares og gives til vore udsatte, gamle, syge, skoler osv osv. Synes det er skammeligt!

• #14   16. okt 2013 Enig i straffen ikke er høj nok.

Men at kalde dem gæster... Hmmm de er altså født og opvokset i dette land... det er et kæmpe problem at vi har disse grupper af utilpassede unge som begår kriminalitet, og hvis man dog bare havde den gyldne løsning på det, så vi kunne slippe for sager som denne.

• #15   16. okt 2013 Og deres land er altså Danmark... medmindre de ikke har dansk pas... Kan ikke lige se det ud fra artiklen.

• #16   16. okt 2013 Danmark skal i det hele taget passe gevaldigt på.

Hospitaler og skoler har bøjet sig for deres madtraditioner.
    Vores juletraditioner bliver enten sløjfet eller nedtonede.
    Der er vagtværn, som påbyder vores piger ikke at klæde sig udfordrende.
    Politiet VED, at der er tyvekoster i et asylcenter, men vil ikke gå derind for ikke at krænke asylansøgerne.
    Og sidst har man kunnet læse, at der i flere ghettoer er indført sharia-domstole.

• #17   16. okt 2013 Jamen natravnen; har du da ikke forstået, at det er ÅHHH så synd for dem, og vi ikke kan være bekendt at være racister og nægte dem alt dette i et frit land?
    sarkasme kan forekomme..

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #18   16. okt 2013 Hov, sorry! Troede det her var en diskussion om det tragiske i at det danske retssystem ikke fungerer, men jeg tog vist fejl *gG*

• #19   16. okt 2013 smiley smiley

• #20   16. okt 2013 Matilde ja... det burde dreje sig om retssystemet og ikke alt det her!

Kommentér på:
Ja, jeg er sgu harm

Annonce