766 visninger
|
Oprettet:
2 hunde og barn...? {{forumTopicSubject}}
Vi har to dejlige hunde. Den ældste på 2 år er dejlig rolig og er kommet ud af teenageræset. Den "lille" som er 1 år er midt i det... Men det bliver jo heldigvis bedre med tiden! Jeg bekymrer mig meget om det at have to hunde når man skal have børn. Vi har ikke planer om at får børn lige det næste års tid, men det må jo komme på et tidspunkt. Min største frygt er at vi bliver nødt til at komme af med den ene af dem. De er jo vores "børn", og vi elsker dem begge overalt på jorden.
Jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaringer med at have 2 hunde og barn / børn.
På forhånd tak :o)
Mia
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
men nu er jeg nok også lidt forudindtaget i og med at jeg er vokset op i et hjem med min 6 hunde ad gangen da min mor havde kennel
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.478
vi gjorde det at der kom en ble med hjem fra sygehuset de kunne lugte til og da jeg kom hjem satte jeg min søn i autostolen (eller ligge dem i liften) så de kunne snuse og slikke lidt på (barnet dør jo ikke af lidt savl) det var jo også meget vigtigt man ikke sagde nej og de så troede barnet var farligt
siden har min fars pappillon bidt Theis flere gange fordi Theis har overskredet dens grænser inden vi nåede at få fat på Theis men vi har valgt at sige at de gange vi kan nå at stoppe det stopper vi det ellers må Theis lære at holde sig væk
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 325 Svar: 949
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.525
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
På nuværende tidspunkt har jeg 3 hjemmeboende og nummer 3 hund på vej.
Jeg kan virkelig ikke se hvor problemet er.
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.272
Nu skal jeg aldrig selv ha børn, da det ikke siger mig en dyt, men synes når man køber hund så må man også se længre ind i fremtiden, de fleste regner med de vil ha børn, og det må i jo også ha vidst da i fik hund nr 2.... Jeg mener ikke at hunden skal ryge ud fordi der kommer barn i huset... Det ser man desværre ofte... Synes jeg det er total synd for hunden, har man valgt at få hund, så er det hele dens levetid(selvfølgelig kan der ske noget så man ikke kan ha hunden mere) men som hovedregl synes jeg man må se ud i fremtiden før man overhoved anskaffer sig en hund..
Det her er ikke henvendt til dig kun:o)... Men bliver bare så sur over at folk bare går af eller endda afliver hunden pga af der kommer barn i huset:o(
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
helt enig, er også selv dyretosse, og har tre dyretossede børn, de ELSKER link over alt på jorden, han er ders bedste ved (og så er de sådan nogle der flere gange er ved at planke den i zoo og knuthenborg for at kramme alle dyrene he he
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 4
vi har godt nok ik haft dem før vi fik hende
men det går meget godt vores datter elsker begge vores hunde meget hun lejer med dem og det er en for del da hun pt er ene bar så har hun altid nogen at leje med
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 2
2 hunde og barn...?