{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

2 hunde og barn...? {{forumTopicSubject}}

Vi har to dejlige hunde. Den ældste på 2 år er dejlig rolig og er kommet ud af teenageræset. Den "lille" som er 1 år er midt i det... Men det bliver jo heldigvis bedre med tiden! Jeg bekymrer mig meget om det at have to hunde når man skal have børn. Vi har ikke planer om at får børn lige det næste års tid, men det må jo komme på et tidspunkt. Min største frygt er at vi bliver nødt til at komme af med den ene af dem. De er jo vores "børn", og vi elsker dem begge overalt på jorden.
Jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaringer med at have 2 hunde og barn / børn.
På forhånd tak :o)
Mia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 hunde og barn...?
  • #1   27. okt 2008 det undre mig tit at folk mener at de skal af med deres hunde fordi de får børn. og det er altså ikke noget angreb mod dig. vi har haft to hunde (den ene var godt nok kun i pleje ½ år) da vores ældste barn var lille og der var da ikke flere problemer i det end i at have en hund.

    men nu er jeg nok også lidt forudindtaget i og med at jeg er vokset op i et hjem med min 6 hunde ad gangen da min mor havde kennel


  • #2   27. okt 2008 min far havde to hunde da vi fik barn og vi boede ved dem en måned
    vi gjorde det at der kom en ble med hjem fra sygehuset de kunne lugte til og da jeg kom hjem satte jeg min søn i autostolen (eller ligge dem i liften) så de kunne snuse og slikke lidt på (barnet dør jo ikke af lidt savl) det var jo også meget vigtigt man ikke sagde nej og de så troede barnet var farligt
    siden har min fars pappillon bidt Theis flere gange fordi Theis har overskredet dens grænser inden vi nåede at få fat på Theis men vi har valgt at sige at de gange vi kan nå at stoppe det stopper vi det ellers må Theis lære at holde sig væk


  • #3   27. okt 2008 har to hunde og to unger og der er ingen problemer med det. du har den tanke allerede ska man af med den ene hund når man ska have børn du er inde for den grupe der vil skille dig af med hundenbare fordi der kommer børn det skulle du have tænk på inden du fik hunde

  • #4   27. okt 2008 Vi har to hunde og en lille datter på 4 mdr, ingen problemer. Hvad er det du tror der vil blive et problem?

  • #5   27. okt 2008 Har opfostret 5 unger og altid haft mindst 2 hunde :o)

    På nuværende tidspunkt har jeg 3 hjemmeboende og nummer 3 hund på vej.

    Jeg kan virkelig ikke se hvor problemet er.





  • #7   27. okt 2008 Det er vel ikke svære end man selv gør det til... Børn og hunde/dyr skal lære at omgåes og respektere hinanden, og er overbevist om det sagtens kan lade sig gøre:o)...

    Nu skal jeg aldrig selv ha børn, da det ikke siger mig en dyt, men synes når man køber hund så må man også se længre ind i fremtiden, de fleste regner med de vil ha børn, og det må i jo også ha vidst da i fik hund nr 2.... Jeg mener ikke at hunden skal ryge ud fordi der kommer barn i huset... Det ser man desværre ofte... Synes jeg det er total synd for hunden, har man valgt at få hund, så er det hele dens levetid(selvfølgelig kan der ske noget så man ikke kan ha hunden mere) men som hovedregl synes jeg man må se ud i fremtiden før man overhoved anskaffer sig en hund..

    Det her er ikke henvendt til dig kun:o)... Men bliver bare så sur over at folk bare går af eller endda afliver hunden pga af der kommer barn i huset:o(


  • #8   27. okt 2008 julie
    helt enig, er også selv dyretosse, og har tre dyretossede børn, de ELSKER link over alt på jorden, han er ders bedste ved (og så er de sådan nogle der flere gange er ved at planke den i zoo og knuthenborg for at kramme alle dyrene he he


  • #9   27. okt 2008 hej jeg har en datter på 15 måeder og to dejlige hunde den ene er 5 måneder og den anden 7 måneder

    vi har godt nok ik haft dem før vi fik hende

    men det går meget godt vores datter elsker begge vores hunde meget hun lejer med dem og det er en for del da hun pt er ene bar så har hun altid nogen at leje med


  • #10   28. okt 2008 Tusind tak for alle de gode svar/meninger :o)

Kommentér på:
2 hunde og barn...?

Annonce