{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

savner hunden {{forumTopicSubject}}

nu har jeg været hundefri i snart 2 uger.. og nøj hvor jeg bare føler der er tomt herhjemme..
Jeg savner ham virkelig meget, og overvejer virkelig at hente ham tilbage..
Hvis jeg gør det, så må jeg droppe alt med venner og kæreste..og bare kun ha hund og skole.. og måske blive nød til at droppe skolen.. og det går jo egentligt ikke, vil jo gerne have en uddannelse..
Min mor kan desværre ikke hjælpe med ham, for han har ødelagt fuldkommens hendes arme ( han trækker åbenbart når de går tur sammen).

Super ærgerligt og trist at må gå af med sin bedste ven smiley
Men på den positive side, så får jeg en uddannelse nu og har noget socialt samvær med nogen på min egen alder, som jeg ikke havde da jeg havde hund..

Har sagt til mig selv, at når jeg er færdig med uddannelse, så skal jeg have hund igen, og der bliver det nok en Border Collie, medmindre jeg har tiden til at træne 2 timer hver dag.. hehe.. så nu må vi se...
Glæder mig i hvert fald til jeg har dyr i mit liv igen..

Andre som savner deres hunde de lige har måtte sælge?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  savner hunden
  • #1   18. okt 2008 Har aldrig solgt en hund, men savner dem jeg med tiden har måtte sende på den anden side.

• #2   18. okt 2008 har heldigvis ikk stået i samme situation som dig..det må være hårdt..

af nysgerrighed...for har fuldt din annonce lidt på din smukke dreng.. Fik du solgt ham til familie..eller flyvevåbnet eller hva det var, som der også blev skrevet om i annoncen ? smiley

det ok hvis du ikk vil svare.. smiley

• #3   18. okt 2008 ond dræberhund - han er ikke solgt endnu, men opdrætter har ham indtil han bliver solgt, og så ved jeg at han kommer ud til et sted, hvor han bliver brugt til det formål jeg købte ham til..
    Han vil ikke blive solgt til familie kun, da han skal bruges smiley

• #4   18. okt 2008 Ok på den måde :0) lyder fornuftigt smiley ...he he det var heller ikk familie generalt jeg mente..fik vidst bare formuleret mig forkert smiley

Hmm kan godt forstå du er ked af det og savner ham.. jeg har også mange gange siddet og tænkt..hva nu hvis jeg ikke havde hund..alle de muligheder og al den tid jeg så havde..men nu kræver min heldigvis ikk flere timers træning hver dag..bare nogle lange gå ture.. men ja det er hårdt tit at have hund..men man får også meget igen syns jeg..

• #5   18. okt 2008 ja man får rigtigt meget igen.. Men jeg tror bare at der lå et alt for stort press på mig mht denne hund, med prøver osv. (helst ikke komme nærmere ind på )... Men hvis jeg vælger at få hund igen, som jeg gør en dag, hehe... Så bliver det en som kan nøjes med hjemmetræning..
    Jeg trænede til BHP, som kræver hjælp fra andre osv... og der skal man helst ud og træne hver dag, og planlagt, for at det bliver godt i den sidste ende.
    Og så skal jeg have en som ikke kører så højt i drift haha... han blev skør til sidst

• #6   18. okt 2008 Kan sagtens følge dig, uden du behøver komme nærmere ind på noget.. Han ligner en satans skøn hund..men kunne godt forstille mig alt det arbejde der skal ligges i.. puha og så samtidig med studier osv.. kender det fra mig selv.. ( min hund får li et ekstra kram fordi han er så nem ) smiley

• #7   18. okt 2008 Solbjörk, selvom jeg har 3 hunde, så savner jeg lille Bolette hver eneste dag. Selvom hun har et rigtig godt hjem nu, så ville jeg da gerne have kunnet beholde hende. Men det gik ikke. Så jeg forstår godt, at du er fristet til at hente ham hjem igen. Men det går bare ikke, og vi skal jo også tænke på hundens bedste.

• #8   18. okt 2008 Gitte M- lige præcis... men det kan også være at jeg har haft større savn nu hvor jeg har ferie, kan være at det bliver bedre når skolen starter igen her på mandag.. Men nøj hvor er det trist at komme hjem til en tom bolig smiley
    Men også rart at jeg ikke skal skynde mig hjem hver dag, og have dårlig samvittighed hvis jeg lige tager en drik med veninde eller sådan noget efter skole

Kommentér på:
savner hunden

Annonce