savner hunden {{forumTopicSubject}}
nu har jeg været hundefri i snart 2 uger.. og nøj hvor jeg bare føler der er tomt herhjemme..
Jeg savner ham virkelig meget, og overvejer virkelig at hente ham tilbage..
Hvis jeg gør det, så må jeg droppe alt med venner og kæreste..og bare kun ha hund og skole.. og måske blive nød til at droppe skolen.. og det går jo egentligt ikke, vil jo gerne have en uddannelse..
Min mor kan desværre ikke hjælpe med ham, for han har ødelagt fuldkommens hendes arme ( han trækker åbenbart når de går tur sammen).
Super ærgerligt og trist at må gå af med sin bedste ven
Men på den positive side, så får jeg en uddannelse nu og har noget socialt samvær med nogen på min egen alder, som jeg ikke havde da jeg havde hund..
Har sagt til mig selv, at når jeg er færdig med uddannelse, så skal jeg have hund igen, og der bliver det nok en Border Collie, medmindre jeg har tiden til at træne 2 timer hver dag.. hehe.. så nu må vi se...
Glæder mig i hvert fald til jeg har dyr i mit liv igen..
Andre som savner deres hunde de lige har måtte sælge?
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
af nysgerrighed...for har fuldt din annonce lidt på din smukke dreng.. Fik du solgt ham til familie..eller flyvevåbnet eller hva det var, som der også blev skrevet om i annoncen ?
det ok hvis du ikk vil svare..
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 259 Svar: 2.481
Han vil ikke blive solgt til familie kun, da han skal bruges
jan 2007
Hmm kan godt forstå du er ked af det og savner ham.. jeg har også mange gange siddet og tænkt..hva nu hvis jeg ikke havde hund..alle de muligheder og al den tid jeg så havde..men nu kræver min heldigvis ikk flere timers træning hver dag..bare nogle lange gå ture.. men ja det er hårdt tit at have hund..men man får også meget igen syns jeg..
jul 2007
Jeg trænede til BHP, som kræver hjælp fra andre osv... og der skal man helst ud og træne hver dag, og planlagt, for at det bliver godt i den sidste ende.
Og så skal jeg have en som ikke kører så højt i drift haha... han blev skør til sidst
jan 2007
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
jul 2007
Men også rart at jeg ikke skal skynde mig hjem hver dag, og have dårlig samvittighed hvis jeg lige tager en drik med veninde eller sådan noget efter skole
savner hunden