{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Jeg er rasende......... {{forumTopicSubject}}

Er lige kommet hjem fra dyrlægen med Perle, da han blev overfaldet af og var fuld af bidehuller. Det skal siges at jeg var på arbejde da det sket, og han var hos min forældre, hvor min far var ude at gå med ham, og da de går ned af vejen hvor de bor, kommer der ud af det blå, en muskel hund løben direkte mod Perle og han går med ryggen til, så han når ikke at reagerer før den har bid sig fast i halsen på ham, min far slipper Perle så han kan forsøge at komme fri, men det kan han ikke og langt om længe kommer ejeren og det lykkes ham langt om længe at få krænget munden op på sin hund og Perle løber hjem til mine forældre. Og jeren stå og siger dumt, min hund er så godmodig.........Jo, tak din spade, det skal jeg da lige love for den er, efter at dyrlægen har fundet 6 huller i min hund. Mine forældre kan ikke få lov til at se hvor slemt han er bidt, og det er først da jeg kommer hjem fra arbejde, at jeg kan se at det ikke kan vente til imorgen, skal have ringet til politet imorgen og skal have fundet ejeren til den "godmodig" hund, da han selvfølgelig var så venlig at stikke af bagefter, men heldigvis er byen ikke særlig stor..........
Jeg er så rasende, at man bare slipper sine hunde løs når man ikke kan styrer dem, og at de angriber helt umotiveret.........så kan vi starte forfra igen.
Skulle lige ud med min galde.........

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er rasende.........
Kommentér på:
Jeg er rasende.........

Annonce