Jeg er SÅ rasende! {{forumTopicSubject}}
Min kæreste og jeg har længe snakket om at flytte til Jylland, da vi begge har ønsket om at studere der. Jeg ville gerne læse til veterinærsygeplejerske i Kolding, og min kæreste til datalog i Århus. Vi havde så endelig fundet en bolig, den perfekte næsten! Udlejeren var en ven af svigerfar, så han var jo god og nem at snakke med, og forhandle huslejen ned til et niveau, vi alle syntes var rimeligt. Vi aftalte dette i starten af november måned, og vi skulle flytte ind pr. 1. januar 2010, og har lige siden både pakket, fået opsagt vores nuværende lejlighed osv osv, og det hele kørte stort set på skinner, vi var glade og vi glædede os! Lejekontrakten fik vi at vide ville blive sendt til os via mail i første omgang, så vi kunne se om vi var enige, og om vi syntes der manglede noget. Denne lejekontrakt kom ikke, og vi spurgte ind til den et par gange, men herregud, manden havde overarbejde, og jovist, den var på vej. Så igår eftermiddag fik vi alligevel nok, og sendte vores eget udkast til en lejekontrakt. Vi fik en mail fra ham om aftenen: "Jeg har besluttet mig for at sælge huset istedet for at leje det ud.. Undskyld ulejligheden, håber I finder noget.:"
Og nu sidder min kæreste og jeg her, 14 dage før vi skal være ude af lejligheden, uden et sted at bo, men en fornemmelse af at være r*vrendt godt og grundigt! Jeg synes simpelthen det er så svinsk, og jeg har været nødt til at tage fri fra arbejde for at finde en løsning på det her, og lede efter et andet sted at bo. FØJ! Hvor er jeg edderbankeme rasende!
Undskylder det lange indlæg, men havde en del der skulle ud..
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Håber virkelig snart i finder noget. Har i hund i skal have med? For det gør jo gerne det hele lidt sværre...
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 36 Svar: 98
apr 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 128 Svar: 767
Vi har fundet et dejlig hus at leje gennem www.lejehuset.dk Der er stadig en del ledige.. ved ikke om det kan bruges. ellers så kig på www.lejebo.dk der er også en masse..
Håber det kan hjælpe jer.
Hilsen mie
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.831
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.220
krydser finger for at i i finde en anden bolig hurtig og at i må have hund der
apr 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 128 Svar: 767
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Men ja, som du selv har lært på den hårde måde, SKAL sådan noget på papir. Jens blev sagt op for noget tid siden, fordi den butik han var i lukkede. Han havde 3 måneders opsigelse og i den tid kunne han så arbejde i en af ejerens andre butikker. Her fik han at vide, han ville blive ansat efter de 3 måneder og hvis han ellers "viste hvad han duede til" ville han endda få en bedre stilling som noget mellemleder, da de var rigtig glade for ham. Jeg foreslog et par gange, at han skulle få nogle ansættelsespapirer, men nejnej, for de havde jo sagt, de ville genansætte ham. Da tiden så nærmede sig, skulle han jo til samtale for at finde ud af, hvordan hans nye ansættelse præcist skulle se ud (her var der 1 uge til opsigelsesperioden udløb). Der fik han så at vide, at han var overkvalificeret til stillingen, så de ansatte en af de andre, der havde gået og kløet sig i røven i 3 måneder. På det tidspunkt var der 1 uge, til hans opsigelsesperiode udløb, så han havde INGEN chance for at nå at finde noget nyt. Folk er sgu lidt utrolige
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
nov 2009
Kamilla B: Det er en dejlig chihuahua dreng vi skal have Kan slet ikke vente! Men nu er glæden jo desværre lidt overskygget af alt det her.
Vang: Tusind tak, jeg vil kigge på det her med det samme!
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 613
nov 2009
sep 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 114
nov 2008
Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
Når det så er sagt så vil jeg berolige Jer med at det heldigvis ikke er så svært at finde bolig i jylland. Min søster har f.eks. netop fået lejlighed i Kolding - hun kunne overtage den efter 1 uge.
Jeg kommer selv fra trekantsområdet og mit råd (udover de hjemmesider de andre har henvist til) vil være at indrykke en annonce i lokalaviserne derovre. Derudover kan du kigge nærmere på det link: (link fjernet) Der findes også en tilsvarende side for Vejle: (link fjernet)
Held og lykke med det. Håber I snarrest finder en løsning.
nov 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 185 Svar: 773
har selv stået i næsten ligende situation, men det viste sig at være til det bedste alligevel....
og hvor er det DEJLIGT at se folk hjælpe hinanden på denne måde!!!!
håber virkelig af hele julehjertet at i får lidt med vind nu her!
Jeg er SÅ rasende!