{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

2. del - vil gerne høre jeres mening - {{forumTopicSubject}}

www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=264990

Jeg har nu både tirsdag og i dag torsdag været ude for at prøve om min han ville parre tæven, men uden held for det vil hun ikke. I tirsdags havde hun bidt ham hvis jeg ikke havde været hurtig og taget ham op.

Jeg blev nødt til at køre derfra i en fart da jeg fik en opringning fra alarmcentralen at der var gået en alarm i mit firma, men heldigvis var det kun en edderkop der var gået forbi en sensor.

Jeg talte derefter med ejeren af tæven pr. telefon og hun mente ikke at det ville lykkes at parre og jeg kunne kun give hende ret.

Hun ville derfor have en af de små hanner jeg har liggende og det var jeg jo så nødt til at sige at det kunne hun ikke få, men jeg ville gerne have et kontonummer og så ville jeg overføre pengene for den parring for over 2 år siden - - hun kunne ikke forstå at hun ikke igen kunne ombestemme sig og at der var en tidsfrist på.

Dette har jo ikke noget med en tidsfrist at gøre.

Hun takkede nej til den parringshvalp der var aftalt, da de ikke havde råd til 3 hunde hvis de blev syge. Herefter ville hun have pengene og nogle dage efter ville hun hellere have en parring med min lille han. Nu kunne dette ikke lade sig gøre fordi hendes tæve ikke ville, så nu vil man igen have en hvalp.

Jeg tabe tålmodigheden og overfører pengene i morgen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2. del - vil gerne høre jeres mening -
  • #1   16. okt 2008 Jeg havde overført pengene længe før - syntes det er helt fantastisk at du har haft tålmodighed så længe - det havde jeg ikke haft

• #2   16. okt 2008 jeg ville også overfører pengene de lyder ikke til helt at have tænkt tingene igennem sådan som de ændre mening.

du skal ihvertfald ikke gå af med en af dine hvalpe til dem hvis du ikke vil.

• #3   16. okt 2008 Som der også står i den anden tråd.

Giv hende pengene og så er den sag slut. Jeg ville ikke give en hvalp.

• #5   16. okt 2008 Charlotte - af skade bliver man klog men sjælden rig - jeg synes bare jeg ville være flink, men det gør jeg aldrig mere, det er helt sikkert.
    At hun virkelig ikke kan forstå, at nu er der blevet brugt 3 dage i sidste uge på at parre og 2 dage i den her uge og det ikke dur, at så kan hun bare alligevel få en hvalp for nu er deres økonomi bedre end den var da hun skulle have haft den første parringshvalp. ØHHHHHHHHH

• #6   16. okt 2008 Det er jo slet ikke sikert at tæven overhovedet har ægløsning.......En af mine gale goldens parrede en tæve, som gik tom. Da han fik den undersøgt viste det sig, at den slet ikke havde ægløsning og aldrig ville få det:-)

• #7   16. okt 2008 Jeg glæder mig også til i morgen tidlig når jeg kommer ud i firmaet, så kan jeg overføre via netbank og så er der sat punktum for en over 2 år gammel sag.

• #9   16. okt 2008 Jeg høre tit om første gangs tæver, der bliver rasende på hannen,når han er på ryggen af hende" I dag har Louis haft tævebesøg.... Der var vi også meget obs på hende, hun sagde og gjorde dog intet...

• #10   16. okt 2008 Min han var slet ikke i nærheden af hende, det tillod hun ikke.

• #12   16. okt 2008 Britta... Ja det er så også voldsomt .... Hun har nok slet ikke været klar..Godt du kommer ud af det kaos....

• #13   17. okt 2008 Britte P.
    Vil sige at du har været meget tålmodigt.

Men det er sku ikke altid næmt at få de hunner til at makke ret.
    Vi har haft 2 tæver på besøg,
    de var ved os en uge og det er noget næmmere hvis man har mulighed for det,
    og det er et stort spørsmål om man har tålmodighed, til at der rigtige tidspungt kommer,
    Og der kan ske meget på 3 timer, om han kan få lov eller ikke,

Hvis i kun har prøvet 5 gange på 2 uger så er det for lidt.
    hver anden dag skal i prøve. for det kan være hun er klar på dag 6 men det kan også være på dag 23, og hvis hun så kun er højløbsk i 2 dage så har i et problem, som der ikke er nogle der er skyld i,

Og jeg ved godt at tæveejere, kan være noget utålmodige !!!!!.

• #14   17. okt 2008 Anton - tæven var her onsdag, torsdag og søndag og jeg var hos dem tirsdag og torsdag.
    Tæven kunne ikke være her for hun kan ikke lide andre hunde og derfor for hun stres af at være her, og det er jo synd hvis hun skulle gå ovenpå allene, her i huset.

Kommentér på:
2. del - vil gerne høre jeres mening -

Annonce