{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Naboer :o) {{forumTopicSubject}}

Jeg bor til leje og for ca 5 mrd siden fik jeg nye naboer.
Man er jo altid nervøs for, hvordan de nye naboer vil takle, at jeg har 5 hunde ( terrier, som mere eller mindre altid for skyld for, at de larmer :o)

Vi rendte så tilfældigt på hinanden i dag og jeg sagde " jeg håber ikke, at mine hunde genere jer alt for meget " han svarrede " har du hunde, det har vi slet ikke lagt mærke til. Jeg svarrede selvfølgelig, at det var jeg rigtig glad for - men hvis der blev noget, om de så ikke lige ville komme forbi, det lovede de.
Hvor er det bare skønt, at få endnu et hold naboer - som ikke har gener af mine 5 små rotter *sssss*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naboer :o)
  • #1   15. okt 2008 Har du 5 hunde i en lejlighed smiley

• #2   15. okt 2008 Jeg har også fået ny "skråt over-bo" som jeg stødte på i opgangen forleden. Sagde velkommen, og at jeg havde hund samt generede hun hende måtte hun gerne sige det til mig så vi kunne finde en fælles løsning. Money gør nemlig når andres dørtelefoner ringer, dette arbejder vi på, og der er heller ikke noget nu, men vi kan ikke høre når vi ikke er hjemme.. Overnaboen sagde så lige så sødt at hun havde hørt hende, men hun havde haft hunde før, så hun vidste skam godt at hun bare passede på os alle sammen i opgangen og lovede at komme hvis det blev for slemt.

Så jeg gir dig ret, det er rart med søde nye naboer.

• #3   15. okt 2008 jeg har da 3 hunde i min lejlighed dennis smiley

• #4   15. okt 2008 Dennis & Kira H
    Jeg bor ikke i en lejlighed, men i et tvillingehus :o) og ja jeg har 5 hunde *sss* og en kat for at det ikke skal være løgn.

• #5   15. okt 2008 ¤ Frk~Sjørslev ¤

Søde naboer er alfa og omega. Glad for at høre, at din nabo også er et fornuftigt menneske *sssss*

• #6   15. okt 2008 Uhh kan jeg ikke bytte min ene nabo med sådan en... Vi fik nemlig ny nabo sidste år og hun er den mest belastende kæ..... jeg længe har mødt, vi har flere gange måtte klage over at hendes kat render ind i vores have og reglerne i vores bebyggelse siger at man skal hegne haven ind så katten ikke kan løbe frit, hvilke vi også har gjort, men nej nej det er i hvert fald ikke hendes kat, hmm det er den eneste sort/hvide kat i området og sjovt nok har jeg mange gange set hende lukke den ud af døren... Og for det så ikke skal være løng har hun en 17 årig søn som holder fest hver anden weekend og ham har vi også klaget over men beskeden vi fik var at han har jo lov til at være ung... Ja men det skal vel ikke gå ud over alle andre der bor i området.. Nu er der røget en skriftlig klage ind til boligselskabet og den er har 5 andre familier også skrevet under på, og det er den 3 klage på hende så nu håber jeg snart hun ryger ud...

• #7   15. okt 2008 Nadja der er vel heller ingen grund til at være snerpet... selvfølgelig skal knægten da have lov til at holde fest, kan ikke se, hvor det hænger sammen med det andet...

• #8   15. okt 2008
    ~~***Nadja***~~ .
    Jeg vil ikke bytte, hvis du er en af de naboer, der klager over alt ;o)

Mine naboer holder også fest og det har jeg ingen problemer med. Fordi man bor til leje, har man vel stadig ret til et liv.

Min kat er en inde/udekat, så hvad hun laver eller gør, når hun ikke er hjemme.....er jeg lykkelig uvidende om :o) nu kender jeg ikke reglerne i de større byer..............jeg bor heldigvis i en lille by, hvor man som regel finder ud af tingene*sss*

• #9   15. okt 2008 Ih jeg vil oss gerne bytte.. Jeg har en underbo, der brokker sig over at Luna hopper ned fra sengen...

• #10   15. okt 2008 Skøøøn nabo anette :o)

Jeg har det sådan, at bor man tæt op af andre så holder man altså ikke abefest 2 gange om mdr. Man skal tage hensyn til hinanden og skal der være stor fest, så må man leje det selskabslokale, som oftes er i en boligforening.
    Ligesom jeg heller ikke mener man kan tillade sig, at have sin hund stående i haven og gø af alt og intet....det er altså belastende at høre på for andre.
    Vi har haft eget hus i mange år, men bor nu i lejet rækkehus og jeg er da rystet over hvor lidt folk tænker på andre......de opfører sig som om de er de eneste der bor her......hvis alle var sådan sikken en larm man kunne bo i så.

• #11   15. okt 2008 Jeg har den sygeste underbo som selv har hund.. en lille lækker gravhund som har det med at gø sygt meget (har kun hørt min hund gø en gang).. hun kommer op og brokker sig over at Tec leger med sin bamse eller at han spiser sine ben på altanen... Vi er ved at blive sindssyge af hende.. vi kan dårligt være i vores lejlighed uden at hun bokker sig..

• #12   15. okt 2008 Kan ikke klage - og de har heller ikke endnu...
    Men Mynten er også god til at knytte sylten smiley

Kommentér på:
Naboer :o)

Annonce