{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vild hund i haven Hjælp
  • #1   14. okt 2008 Ring til policen

• Ulrik .
    Ulrik . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #2   14. okt 2008 Okay tak...

• #3   14. okt 2008 Og siger de du bare skal lukke den ud igen så skal du lige op og tale med store bogstaver.

• #4   14. okt 2008 ville os ringe til policen og sige de sku hjælpe mig da jeg ikke tør røre ved den bidske hund der ingen halsbånd har på, så skal de komme og tage den med sig..

giv endelig svar tilbage hvad det endte med:)

• #5   14. okt 2008 Bare frem med jagtgeværet... og så gin den en gang bønner i r... så kommer den ikke mere...

Nej spøj til side..

• #6   14. okt 2008 gå ud og put en snor på den.. den behøver ikke vær bisk fordi den har tage et par høns. og så kør den ned til falck, så kan de læse chippen og finde ud af hvem den tilhøre.. og de skal så også betale for den tid den har været på intanat og 500 for at den ikke havde halsbånd på med navn i

• #7   14. okt 2008 iben
    falck vil ikke tage den medmindre den er skadet eller det er gået gennem politiet, det var hvad vi fik at vide da der var en hund her

• #8   14. okt 2008 De løse hunde jeg har haft indfanget, er blevet indleveret hos dyrlægen .-)

De tjekker hundens chip/tatto, kontakter ejer og giver dem en regning for opholdet *ss*

Politiet/falck bør hente hunden men i yderområderne er der sjældent personale til det, og i storbyerne ikke tid til det, derfor bruger jeg dyrlægen smiley

• #9   14. okt 2008 Når vi har haft løse hunde i haven har vi ringet til politiet, og sagt at vi har den, og så er der sjældent gået mere en nogen timer så er den blevet afhentet, men vi har så ikke haft problemer men bidske hunde..

• Ulrik .
    Ulrik . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #10   14. okt 2008 Tjah... Politiet ville ikke gør noget selvom jeg sagde at de havde hapset et par høns og at den ene snappede efter mig da jeg ville ta fat i den...

Som hun sagde at nu havde jeg jo fået lukket dem inde på min terasse så måtte jeg vente lidt... Ejeren kommer nok og leder...

Og ja ejeren kom da også... (har lige været her)... Hun var self ked af det men kunne/ville ikke gøre noget da det var hendes mands hunde og derfor egentlig ikke hendes problem... Fortalte så at jeg sender hende en regning på de høns deres hunde har taget og dem der ikke kommer hjem... Og at hvis jeg ser dem igen får jeg dem afhentet...

• #11   14. okt 2008 jeg mener bar politiet bør gøre noget for det jo tyveri fra din grund, og hvorfor lave en lov om at hunde skal holdes på egen grund hvis der ingen konsekvenser er alligevel?

Kommentér på:
Vild hund i haven Hjælp

Annonce