{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

Stakkels lille hund :O( (lang) {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe snakket rigtigt meget om at jeg gerne vil have en Boxer da jeg er vildt forelsket i racen og ved at den vil passe rigtigt godt til mig. Har selvfølgelig også nævnt det over for mine forældre når vi har snakket hund.

I dag ringede min far så og fortalte at han i morgen skal op og købe en lille boxer hvalp, og jeg havde aller mest lyst til at tude på den lille hunds vegne af flere grunde.

1: Jeg er stor modstander af dem måde min far har brugt til at opdrage de andre hunde de har haft, i ved den "gode" gamle metode hvor hunden får et par på kassen hvis den ikke lystrer, får tværet snuden ned i dens tis hvis den bliver lidt utæt inden for osv..

2: Jeg overtog min Sitta fra mine forældre da min stedmor ikke kunne fordrage hende. Hun synes at Sitta havde for meget energi og var for kontaktsøgende. og så vælger de en Boxer af alle racer! Det er virkelig ikke gennemtænkt!

3: min stedmor har flere gange sagt til mig at hun ALDRIG nogen sinde skal have hund igen, hun hverken gider eller magter det!

4: Mine forældre har haft mange forskellige hunde da jeg boede hjemme, bla Bullmastiff, Rotte, Lab og nogle blandinger, og fælles for dem alle er at de enten er blevet solgt eller aflivet inden der var gået 2 år! Hvis der ikke var det ene i vejen med hunden så var der sku noget andet.. Ej det skal lige siges at vores Bullmastiff blev aflivet pga kræft, så det er fair nok.. Men vores Rotte blev feks ødelagt i hovedet af at min far var alt for hård ved den, og den stakkels hund begyndte at vise tænder og knurre af os lige så snart vi gav den en lille kommando.

Jeg har selvfølgelig prøvet at overbevise min far om at det ikke er skide smart at købe en Boxer, men jeg kunne lige så godt have snakket til en dør.. :O(

Lige nu håber jeg bare at alle de gange jeg har sat og bandet højlydt over folk der har lagt hånd på deres dyr, tværet snuden rundt i pis og lort, og en helt masse andre uacceptable ting, har påvirket min far en smule så han i det mindste kommer til at behandle den lille hund ordenligt.

Men det ændrer ikke på at min stedmor vil gå og bange og svovle over den bette konstant, være pisse irriteret på den og ikke har den mindste lyst til at nusse og kramme ham...

Ja ved sku ikke lige hvad jeg vil med det her indlæg, skulle nok bare ud med min frustration over at min far er sådan en KLAPHAT :O(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels lille hund :O( (lang)
Kommentér på:
Stakkels lille hund :O( (lang)

Annonce