{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels lille hund
  • #3   8. feb 2017 Er dog sikker på at hunden har oplevet det som i #2, smiley hvis man spurgte den smiley

• #4   8. feb 2017 Skal vi ikke lige for en god ordens skyld nævne at kræet er i besiddelse af en parka, der kan overleve de arktiske egne - hun frøs bestemt ikke af at sidde 10 minutter i en bil. Det skal jo heller ikke blive mere pyller end højst nødvendigt smiley

• #6   8. feb 2017 ... det var osse synd for dyrets moar... som lige havde fået binyrebarkhormon sprøjtet ind i akillessenen

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
    #7   8. feb 2017 Jeg kunne ALDRIG finde på at efterlade min hund alene i bilen.

• #8   8. feb 2017 Hunden - jamen det er jo fint for dig så.

• #10   8. feb 2017 Mine hunde er rigtig tit alene i bilen;) cockeren og min Løwchen har dækken på og lammeskind i buret, Min tervueren har ikke dækken på, hun holder fint varmen;)
    Det der selfølgelig er synd i denne tråd, er at den lille hund naturligvis gerne vil nusse og hilse på TS, men må nøjes med at se på hende gennem bilvinduet, lille pus:)

• #11   8. feb 2017 Lige præcis!

• #12   8. feb 2017 Stakkels pelsbold smiley smiley

Der er sgu ingen der vover at stjæle bil eller hunde her, så de er også tit alene i bilen smiley

• #17   8. feb 2017 Du havde smadret ruden så hunden ikke skulle sidde i en bil i 10 minutter ?

• #19   8. feb 2017 Stakkels lille pelsmonster, med et super ynkeligt look i ansigtet (;

PS, Hun ser nu ret fin ud smiley

• #20   8. feb 2017 Jeg kan bare ikke KLARE sådan noget mishandling........ tænk dog på hunden man!!!!!

(nødvendigt PS: ja selvfølgelig er det ironisk)

• #24   9. feb 2017 Jeg efterlader da gerne Dana og Anton i bilen, selvfølgelig er man obs på sommer temp.

Jeg gad nok se den der ville prøve at stjæle hund eller bil smiley smiley

En fremmede skal bare se ud som om at de vil røre bilen, før end at Dana får et hysterisk slagtilfælde, og fyre en attitude af, der siger : JEG ÆDER DIG smiley

Men nååårh lille Pixel, mor står derude, og pixel er låst inde i en bil smiley smiley

• #25   9. feb 2017 Aha - sarkasme - den fløj henover hovedet på mig smiley

• #28   9. feb 2017 Hæhæ forleden aften var der i ramme alvor én, der var bekymret for om mine to slæde-bamser mon ikke frøs, når de sad der i bilen... smiley smiley smiley smiley

• #29   9. feb 2017 Det er jo "tidens trend" - alt er synd for hunde ... der var for nylig en tråd med en pige, der ville have sin hund med i stalden .... det var også synd.

Jeg er blevet meldt - anonymt naturligvis - fordi jeg på en forårsdag havde min schæferhund liggende (i dyb søvn iøvrigt) i min bil i indkørslen, med åben bagklap, mens jeg støvsugede.

Jo da ... vi har en del kloge mennesker iblandt os smiley

Jeg låser iøvrigt både bil og bur - med den lovgivning der er herhjemme er jeg ikke sikker på, at jeg ville kunne få lov til at beholde min hund, hvis der var nogen, der fik held med at tage ham ud af buret ..

• #31   9. feb 2017 Åh. jamen så er jeg den rene dyrplager smiley
    Jeg lukker Anton ud i haven og trasker endda lange ture med ham her i frostvejret smiley

Arme hund, utroligt han ikke er død af kulde, men sin korte pels.
    Dækken, jakke ? Nej sådan noget bruger han ikke, og han fiser glad rundt ude i kulden, uden at fryse smiley
    Men det er helt sikkert synd for ham smiley

• #33   9. feb 2017 "Jeg er blevet meldt - anonymt naturligvis - fordi jeg på en forårsdag havde min schæferhund liggende (i dyb søvn iøvrigt) i min bil i indkørslen, med åben bagklap, mens jeg støvsugede. " WHAT!!!!
    Vedkommende ville da få hjertekvababelse, hvis han/hun kom på en helt almindelig DcH træningsplads som vores en lørdag formiddag i vinterhalvåret. Her ligger massere af hunde i bure i bilerne mens deres ejere sidder i klubhuset, drøner rundt og træner hold eller træner deres anden hund. Nogle har dækkener på, nogle har ekstra tæpper og flamingoplader under tæpperne, andre igen har tyk pels, nogle har åben bagsmæk. Mine har dækkerner på, et godt lag ekstra vetbeds og lukket bagsmæk. Men selv doberen ser nu ikke ud til at fryse smiley
    Mine sidder meget i bilen om lørdagen smiley Først lufter jeg mine vapser, så har jeg selv et hold i 1 time, dernæst træner Perles hold i 2 timer, så spiser jeg frokost med de andre trænere og tilsidst træner Clintons hold i 1½ time - UHA jeg er slem ved mine hunde smiley

• #34   9. feb 2017 Mette Marie - sådan ser mine dage også tit ud. For det ikke skal være løgn er husky-drengene endda tit bundet af UDE I KULDEN, enten mens jeg underviser, så jeg kan hive én af dem frem, hvis jeg har brug for en demo-hund eller mens jeg træner med den anden.

Stakkels, stakkels dem...

Lanka ligger til gengæld i bilen med tykt dækken, masser af tæpper, vetbed osv. Og snorksover smiley

• #36   9. feb 2017 Før vi byttede rundt på rummene hos os, der var pixels kurv i entréen - lige overfor den åbne toiletdør, hvor vinduet er åbent 24-7
    Gik hun i soveværelset for at ligge varmt? Niks. Hun foretrak kurven.
    Faktisk er sommeren mere synd for hende, for hun har stadig enormt varm parka selvom hun fælder til sommerpels.

• #37   9. feb 2017 #30

Så husker du bare ikke ret godt smiley

• #38   9. feb 2017 Husker også at der var flere der synes det var synd, at den skulle tilbringe dagen i stalden og derved komme til at mangle aktivering osv smiley

• #40   9. feb 2017 Den tråd var bl andet medvirkende til at jeg helt og aldeles overså ironien i Johns indlæg om at han ville smadre vinduet i bilen smiley

• #44   9. feb 2017 jeg syndes det er synd hvis hunden sidder der i flere timer. for 14 dagen siden. så jeg en hund i bilen som sad der i to timer og den sad og ryste og gøet i de to timer før ejeren kom ud smiley

men ellers er det sku fint nok smiley

• #45   9. feb 2017 #42

Jeg bruger ikke selv så mange smiley´er at jeg er helt inde i jargonen om dem smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

Kommentér på:
Stakkels lille hund

Annonce