{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Gør jeres hund(e) også det? {{forumTopicSubject}}

Hvis vi spørger Joey "hvor er oscar" (som er min søsters hund) så kører han helt op i en kegle og leder rundt og logre og gør osv. Han gør det også vi man spørger om han skal have mad.. optog lige en film med det her i aftes, det lyder bare sjovt når han "legegør"

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør jeres hund(e) også det?
  • #1   9. okt 2008 nej.. hun synes ikke mad er et stort hit

• #2   9. okt 2008 Joey går helt banan når jeg siger "Hvor er (de hunde han kender), skal vi finde***?" Det har jeg også et klip af i min nyeste video.

Mad reagerer han ikke rigtig på.

"Skal vi ud og gå?" reagerer han også hurtigt på. ´;D

• #3   9. okt 2008 Når jeg siger navne på enten mennesker eller dyr, som min hund kender, så står ørerne helt op og hovedet går fra venste mod højre og omvendt, og når jeg siger "hvem kommer?", så piber hun.

• #4   9. okt 2008 Min hopper også rundt som en forvirret et-eller-andet hvis jeg siger :Hvor er Michel?" (min søn) eller "Find musen". når vi er ude på marken. Det samme sker hvis jeg tager "lufte"jakken på. Så kan hun næsten ikke vente til jeg har været opppe i køkkenet og hente poser, godbidder, smøger etc., som jeg lige skal have fyldt lommerne med først ;-))

• #7   9. okt 2008 Hvis vi spørger "skal i ud i haven", så pisker de over til havedøren.
    Hvis de går rundt om aftenen og tripper efter at komme ud på aftentur og jeg så siger til Rene "du kan lige så godt overgive dig" så er de ved at slå knude på sig selv af forventning om at komme ud.
    Til Enzo skal jeg bare sige "gå over til far" eller "hvor er far", så smutter han over til Rene.
    "Skal i have mad ?", så skynder de sig over i køkkenet.

• #8   9. okt 2008 Ja min hund løber altid hen til døren når man nævner navnet på min søsters hund eller en af de hunde vi har gået til træning med. Hun er en strid tæve, men min hund er fuldstændig pjattet med hende:)

Kommentér på:
Gør jeres hund(e) også det?

Annonce