Heldigvis gik det godt ! {{forumTopicSubject}}
jeg fik mig noget af en forskrækkelse + en grædetur igår aftes ved 23 tiden, jeg havde lige været ude i køkkenet for at tømme opvasker, da jeg så går ind i sturen kommer min lille chihuahua hvalp på 13 uger Enzo styrtende ud fra sofaen uden jeg når at se ham, lige ind foran min ene fod, så jeg faktisk træder på ham, og det var ikke bare lidt, det var sådan rigtig.
jeg tror at enzo var på vej for at jagte de bare fødder men der var ingen chance for at jeg kunne nå at se ham da han kom pilende ud fra under sofaen. enzo hylende ja faktisk nærmest skreg jeg skyndte mig at bukke mig ned til ham og der stod han bare med benet bukket op under maven !
jeg fik det så dårligt og jeg græd og græd, jeg havede trykket dyrlægens nr ind på mobilen, men jeg ville lige berolige ham og satte mig med ham i sofaen og så fik han ellers en ordentlig gang godbidder så han faldt lidt ned, efter ca 15 min. begyndte han selv at ville gå rundt, han haltede dog ret meget, men når jeg rørte benet eller trykkede på det sagde han ikke noget som helst, og han pev heller ikke når han gik de få skridt.
jeg besuttede derfor at tage ham med ind i seng og se om natten gjorde det bedre, da jeg var ude og lufte ham kl 04.00 haltede han ikke mere og jeg var SÅ lettet det er helt ubeskriveligt !
han løb rundt og ville lege og der faldt der godt nok en kæmpe last fra mit "mor"hjerte. jeg sov slet ikke før vi havde været ude og jeg så han kunne gå på benet igen.
nu er han helt frisk igen og der er ikke noget han løber rundt som aldrig før. jeg ventede med at tage på arbejde til kl 13 idag så jeg kunne se hvordan han havde det
men for fanden da hvor var jeg bare bange, og jeg græd og græd, det var simpelthen sådan en grum oplevelse, bare det da han skreg da det skete !
Heldigvis gik det godt og enzo har det godt igen ! skulle bare lige ud med det !
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.477
det var godt, jeg klemte engang min fars hunds pote i døren hun haltede også og jeg tuede min far sagde han ventede en time og hvis det ikke gik over ringede han men inden den time var gået gik hun normalt puha så kender føgelsen
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 631
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.804
Og godt det går godt med den lille...
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 631
Heldigvis gik det godt !