1.068 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvem har skylden?? Hvem har skylden??

XXX har en tæve Baily absolut ikke er begejstret for. De siger selv det er fordi den en bange for Baily, men hun har aldrig gjort den noget andet end at gø. Den anden tæve har det med at løbe hen mod Baily på stive ben og med rejste børster - når man har en lille kæleteririer er det jo en oplagt invitation til slåskamp.. Baily er normalt sød og forholdsvis omgængelig efterhånden, men en invitation som denne tager hun til sig.

Idag skal jeg så ud og lufte og vi går direkte ind i XXX's hund der står udenfor hoveddøren - UDEN snor.. Den træder dumt nok frem i hovedet på Baily og så siger det desværre haps.. Baily markerer lige men stopper igen da jeg råber nej. Vi skynder os at gå men naboens hund løber efter og bider efter Baily. Her har jeg dog så godt fat i baily at hun ikke kan gøre noget.. Naboen sender mig et "det skal du få betalt" blik mens vi haster vores vej...

Jeg VED at der bliver ballade nu. De har tidligere haft klaget til vores formand i andelsforeningen, bare fordi Baily er en farlig kamphund.. Men jeg kan bare ikke se at det der skete var hverken Bailys eller min skyld ??? Selvfølgelig skal hun ikke bide, det kan vi godt blive enige om. Men er det ikke en normal reaktion når du får en anden tæve nærmest kastet direkte i hovedet.. Vi blev møg forskrækkede begge to.. ;-(

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem har skylden??
Kommentér på:
Hvem har skylden??

Annonce