701 visninger
|
Oprettet:
Amstaff & børn {{forumTopicSubject}}
Vi har 3 Chihuahua og kunne nu godt tænke os, også at have en større hund. John er faldet for Amerikansk staffordshire terrier.
Så ville vi godt hører om der var nogle herinde, som havde erfaringer med Amstaff sammen med små hunde eller børn ???
VI ville blive meget glad hvis nogle gider skrive gode/dårlige oplevelser de evt. har haft med dette.
På forhånd tak.
Venlig hilsen
John & Christina
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 14
Mvh Helene
okt 2004
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 328
Jeg har sendt jer en mail. Prøv at kigge på den.
M.V.H
Michael
nov 2004
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 66 Svar: 1.101
jeg har selv 2 bl. af am.bulldog / staffordterrie og en lille søn på snart 7 mdr. og de elsker ham han kan gøre alt ved dem uden de siger noget til ham, men igen er det jo også hvordan man opdrager hunden min 2 bliver brugt / trænet som redningshunde og de bliver sat på prøve næsten davligt så der er ingen ting der komme bag på dem. og de er jo lige så gode til børn som alle andre hunde racer er. se mine billeder her inde og gå ind på min hjemme side og se flere billeder der inde af dem sammen. www.tanjasdyr.webbyen.dk så helt sikkert en hund der er hver at købe sig.
Mvh. Tanja
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 19 Svar: 66
Jeg har selv en amstaff på 4 år, og har lige fået en blandingshund, og jeg har en søn på næsten 8 mdr nu, og der har ALDRIG været noget med Tais (amstaffen), han er så kærlig overfor min søn, og meget forsigtig. Han elsker alle børn, og er meget rolig overfor dem, de kan gøtre alt ved ham uden at han så meget som rykker på sig, og han har ikke været vant til børn fra starten af. Men han har et hammer godt temperament. Den nye jeg har fået er utrolig usikker, men elsker min søn over alt på jorden, hun er ved han side hele tiden, både når han sover og er vågen. Så det er jo bare et spørgsmål om tilvænning. Men jeg tror nogle gange at amstaffen har en noget LÆNGERE lunte hvad angår børn, end andre hunde. Men hunden skal jo selvfølgelig opdrages ordentligt, ellers ved man jo aldrig hvad der kan ske.
Mht. jeres små hunde, så vil jeg sige at Tais elsker hunde some r minde end ham selv, han kan slå helt knude på sig selv for at få lov til at lege med dem, men selvføgelig kan ham da godt være lidt voldsom. Men det er jo også bare et spørgsmål om at de skal være vant til at omgåes små hunde.
Håber i har fået noget ud af min mening.
Cilla
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 38 Svar: 99
Så igen mange tak for hjælpen.
Mvh. John & Christina
Amstaff & børn