{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

I tvivl ang min dyrlæges udtalelser {{forumTopicSubject}}

Jeg var forleden til det årlige tjek/ vaccination med lille King, og det første hun siger da jeg kommer ind til dyrlægen er " Jeg går ud fra du er igang med en diet plan til King" !!!!
Spørger hende hvad hun mener, og hun siger at han er ALT for tyk! Nå siger jeg.. ja ja måske sku han liiige tabe 200 GRAM..men det også kun knap 4 måneder siden han blev opereret i knæet, så motion har ikk været 3 timer om dagen he he.. Hun siger at han skal tabe 1 kilo for at være som han skal være.. Håber der er nogen der lige gider se han billeder engang, 1 helt kilo på den lille hund der pt vejer ,35 er da rigtig meget?
Da han blev opereret for 4 måneder siden på KBHs dyrehospital vejede han præcis det samme, og der sagde de intet.. Hvis det var så slemt havde de da vel sagt noget.. Jeg syns han ser fin ud.. men ok jeg ser også på ham hver dag SS..
Så jeg blev sendt hjem af en sur dyrlæge med en ny pose Light foder og en besked der lød på at han praktisk talt når han er kastreret burde leve af luft smiley

Undskyld det blev lidt langt..men er bare lidt i vildrede nu..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I tvivl ang min dyrlæges udtalelser
Kommentér på:
I tvivl ang min dyrlæges udtalelser

Annonce