{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden bliver et barn?
  • #2   17. sep 2008 I´m ace, er helt helt enig.

Men npr jeg har været i dyrhaven med kvik og han igen igen igen har rullet sig i dyrelort, ville det være rart med et hundevaskerum, istedet for at jeg hverdag skal have hunderyste vand over det hele *GG*

• #3   17. sep 2008 Jeg kan ikke lige se programmet nu, men jeg køber somregl ikke noget til Lilly medmindre hun behøver, dvs legetøj, jeg køber ikke trøjer osv til hende, da jeg ikke mener hun er en påklædningsdukke, og at det er ganske unødvendigt..

hendes halsbånd er et ganske alm rødt et i nylon, og hendes snor er nu også meget normal

• #4   17. sep 2008 Jeg elsker Lilly højt, meget højt - og ser hende som mit barn. Men behandler ikke hende (eller Silas) som et barn... - bryder mig ikke om børn, men om hunde.
    Men ville nu heller aldrig købe lædermøbler til mine børn.

Silas er så ny endnu, så elsker ham endnu ikke på samme måde. Men det gjorde jeg heller ikke med Lilly i starten.

Synes der er kommet mange gode, men også latterlige tilbud til vores hunde.

• #5   17. sep 2008 Jeg har langt mere "lort" end min hund behøver. En flaske vil nemt kunne erstatte alt det legetøj Watson har, og der er MEGET.
    Meeen, han er nu stadig en hund, og jeg erkender at tingene er for min skyld mere end de er for hundens - på den måde er han stadig hund, ikke barn.

• #8   17. sep 2008 Sonja er MIN hund, og hun ved jeg er hendes ejer som hun altid retter sig efter, men bestemt er hun min lille skat, min lille pige. Men er det ikke bare en talemåde?

• #10   17. sep 2008 Jamen godt vi er så forskellige. Jeg elsker sku mine hunde - det skal ingen tage fra mig.
    Den dag jeg får børn (hvis) så oplever jeg nok en anden slags kærlighed... måske???

• #11   17. sep 2008 Tinna, Lilly, & Silas: Det kan jeg garantere dig for, at du gør smiley

• #13   18. sep 2008 I'm Ace: Hvor har du dog ret smiley Det ER betingelsesløs kærlighed!

• #15   18. sep 2008 Ace - Hvor er jeg dog rørende enig. Jeg ELSKER uden tvivl min lille Fie. Hun er mit lille barn. Selvfølgelig også fordi jeg endnu ikke har nogen børn. Og hun bliver røvforkælet...men ikke sådan at det skader hende selv. Vi går til agility, som hun er helt tosset med, laver andre ting sammen, hun sover i sengen og jeg går og snakker til hende. MEN...hun er stadig en hund. Og en hund skal have af vide når den gør noget forkert. Hun er velopdragen og ved hvem der bestemmer. Desuden får hun udelukkende tørkost, da jeg er modstander af at hunde får menneskemad (men det er en helt anden diskussion). Hun skal ganske simpelthen ikke blive kræsen og så har de ikke godt af det. Hun bliver kun forkælet i det omfang der er godt for hende og ikke hvad der er godt for mig...

• #16   18. sep 2008 Ace: Vel er du da ej nogen nutcase - men et menneske med følelser og empati. Jeg synes, det siger meget om mennesker, at de er i stand til at elske dyr.. Ja, det er så bare min mening smiley

Og nu må jeg da vist i seng..

Godnat og sov rigtig godt!!

• #18   18. sep 2008 jeg elsker min hund, men den er en hund og jeg elsker ham ikke som jeg elsker mine børn.
    og han bliver behandlet som en hund.jeg har købt et fint dyrt halsbånd til ham, udelukkende for min skyld, men giver ham ikke tøj på eller lign.

• #19   18. sep 2008 Jég syntes nu at det der gør det selv vaskerum er smart... vi har ikke det største badeværelse, så hvis der lå en her i århus, ville den helt sikkert blive benyttet...

• #20   18. sep 2008 Jeg er ligeglad med om mine hunde ikke elsker mig - jeg elsker dem. Højere end jeg nogen sinde har elsket et menneske.

Kommentér på:
Når hunden bliver et barn?

Annonce