{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Et grimt døgn..... {{forumTopicSubject}}

Jeg vågnede i går morges ved 5 tiden, Ved at Fie havde dårlig mave..... Tyndmave. Hele dagen ville hun ikke spise, jeg serverede kogte ris og A 38 men nej. Væske ville hun heller ikke rigtig ta´til sig. Jeg vaskede hende nok 10 gange ej hvor var hun flov.... stakkels hund. Så i går aftes kom der blod med... hvor blev jeg bange. Det første jeg gjorde var at ringe til dyrlægen. Hun kunne kun sige at Fie nok var irreteret i endetarmen der for blod. Hun syntes vi skulle se tiden an til i dag..... men jeg skulle endelig ringe hvis hendes tilstand blev værrer. Vi gik vores sædvanlige aftentur i skoven og Fie var glad som hun plejer når vi går tur. Vi var ikke mere ind kommet hjem, så kom der en masse blod. Så var det bare at få fat i dyrlægen igen. Denne gang ville hun se Fie, og afsted gik det. Fie fik konstateret betændelse i tamsystemet. Hun er kommet på antibiotika og skal ha´skånekost de næste par dage. Hvis hun ikke har fået det bedre her i formiddag skal der endes en afføringsprøve ind..... så det kan jeg da bare håbe. Fie har sovet godt i nat, hun har slet ikke været ude..... men det har hendes mor ikke.. ;o)

Måtte lige ud med min historie...... hunde med dirre er min skræk, da jeg har mistet en hun med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et grimt døgn.....
Kommentér på:
Et grimt døgn.....

Annonce