{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

hvor meget tid om dagen???? {{forumTopicSubject}}

bruger i på jeres hund , hunde? altså gåture... leg osv og når disse forskellige ting er overstået får jeres hunde så lov at passe sig selv de næste par timer og hvis nu hunden blir ved at hive i sin ejer ignorere i den så eller? bare nysgerrig fordi jeg altid får af vide jeg bruger for meget tid på mine 2 hunde...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget tid om dagen????
  • #1   15. sep 2008 vores morgen gåtur er på ½-1 time om eftermiddagen ligesådan lidt afhængig af om vi skal til træning om aftenen. hvis vi skal bliver det den korte vertion. i weekenden tager vi også tit til stranden

hvad jeg ellers bruger af tid til hundene er lidt svært at sige. de bor jo her som familiemedlemmer og så bliver de lige nusset, kommer op og ligger og hygger ved siden af en i sofaen. vi finder på sjov at lave. Det er ikke noget jeg tænker over. Jeg har så en race ,der, hvis jeg ikke beskæftigere mig med dem, ligger sig til at sove

• #2   15. sep 2008 Jeg bruger ikke meget tid på hunden, Den bliver trænet til daglig, det tager måske op til et par timer..

Gå ture, så går vi lige en kot tur om morgen og en om aften - eller er døren åben til haven.

Hjemme laver vi ikke noget, her er hunden fredet, det vil sig en kan gøre lig hvad den vil, men for det meste lægger den og sover...

• #3   15. sep 2008 Jeg synes det er meget svært at sætte "tal" på.. for jeg føler at når jeg er hjemme så bruger jeg da tid på hunden, men selvfølgelig også andre ting, hun er "bare" med i vores dagligdag, hvis vi kører mm. så laver vi lige et par øvelser ind i mellem og laver lidt sjov. går med hende en gang om dagen, og ellers er hun som sagt sammen med os, så det er meget svært at sætte tid på hvor meget det er hvis jeg skal gøre det op i timer. for hvad hvis hun ligger ved mig i stolen om aften skal det tælles med eller tæller det ikke i regnskabet smiley
    hun er glad og veltilfreds, og så længe dine også er det, så kan folk jo bare mene at du bruger for meget tid, det er jo deres sag smiley

• #4   15. sep 2008 Det er svært at sige... Og meget afhængig af dagen...
    Jeg har en hund, som absolut intet gider om morgen... Så der bliver det kun en kort tur, indtil han har gjort hvad han skal også er det ellers hjem og putte igen... Når vi kommer hjem om eftermiddagen, går vi enten en tur på en halv times tid (han er stadig kun hvalp) eller tager i skoven, på stranden eller leger med andre hunde, det kan variere fra 1-3 timer... Om aften går vi igen en halv times tid. Imellemtiden bruger jeg 3-5 min et par gange på træning... Vi kan også finde på at bruge 15 min på søge lege eller fodbold i haven... Om aften, når vi skal slappe af, kan vi lege lidt trækkeleg eller lignende og ellers falder han til ro hos os med et gnaskeben og kæl...
    Men har også en aktivrace... så der bliver løbende trukket lidt i en bamse under madlavningen eller smidt mad ud på gulvet/græsset....

Og da han stadig er hvalp er det bestemt ikke sjovt at ligge og slappe af, når man har gjort det hele dagen :o)
    Men som sagt andre dage bliver det måske kun til de obligatoriske gåture og lidt leg.

• #5   15. sep 2008 Jeg kan ikke rigtig sige, hvor meget tid der går sammen med hunden.
    Jeg går hjemme, så vi går jo og hygger i løbet af dagen - leger lidt i haven, går lidt på marken, nusser herinde.
    Og så bruger vi sammen en hulens tid på træning....

Direkte kontakt med hunden vil jeg tro 2-2½ time dagligt.. Men jeg er slet ikke sikker..
    Lange gåture gør vi faktisk ikke i...

• #6   15. sep 2008 jeg har ikke gjort sådan op i tid hvor meget jeg bruger sammen med ham, altså jeg går nok med ham ½-1 time om dagen, og så er vi et par gange om ugen i hundeskoven, men når jeg ikke er i skole er jeg sammen med ham stort set hele tiden og har ham med på arbejde, og når ungerne kommer hjem om eftermiddagen leger vi med ham i haven

• #7   15. sep 2008 Her hjemme bruger vi når jeg er i skole ca 2 timer på gå ture.. ti min om morgenen, 45 min om eftermiddagen, og en times tid om aftenen.. derudover får hun mad i haven et kødben og så ½times tid med søge øvelser og så lidt leg.. men jeg er kun i skole 3 dage om ugen, så de andre dage er vi enten også i hundeskoven, til svømning eller træner..

• #8   15. sep 2008 Sophie får en fast morgen tur på ca 20 min, Så får hun en når jeg kommer jeg hjem fra skole som variere meget i længde afhængig af om vi møder nogle af hendes venner vi leger med:) Så får hun også en aften tur, som afhænger af hvor mange hunde vi ser. Men aldrig en tur på mindre end 30 min.
    Ellers nusser og kæler vi rigtig meget oppe i lejligheden. Når min kæreste er forbi bliver der også leget indenfor....
    Så alt i alt mindst 1,5 time udenfor, og så alt hyggen indenfor:)

• #10   16. sep 2008 lillefisen. ja du har ret det kommer jo ikke andre ved .og ace; for mig er det osse en livslil og mine hunde børn, de er osse med næsten alle steder... men de er osse alene hjemme flere gange om ugen højest 5 til 6 timer ... helst ikke over 5 men indrømmer gerne jeg hader at være væk fra dem,

Kommentér på:
hvor meget tid om dagen????

Annonce