{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget tid bruger i ??
  • #1   7. dec 2007 Kommer jo an på om vi snakker gåture eller bare tid generelt.

Gåture/aktivering bruger jeg alt mellem 1 og 5-6 timer om dagen. Tid generelt ved jeg ikke. Hun er med stort set overalt, og jeg bruger meget tid ammen med hende.

• #2   7. dec 2007 Jeg bruger mellem 2 og 6 timer dagligt på aktivering/træning. Nogle dage bliver det jo til mere end andre - skal jo også passe arbejdet, børnene, manden og huset ind i mellem smiley

• #3   7. dec 2007 Okay .

Ja, troya er også sammen med miq hele dagen faktisk, men bruger ca 2-3 timer udenfor med at træne med hende...

• #4   7. dec 2007 Jeg er sammen med dem 24 timer i døgnet, da jeg går hjemme om dagen. og de sover på gulvet i soveværelset om natten :-))

Træning et par gange om ugen 1-2 timer.

En tur på marken ca 1 time dagligt, dertil kommer byture, skovture osv. - de er næsten altid med os i bilen, så bokse og løbegårde bruges max en gang om ugen. i ca. 3 - 4 timer.

• #5   7. dec 2007 For tiden alt for lidt tid syntes jeg selv..Har måtte sande at babyer tager tid ;0)
    gåtur 1-1 1/2 time om dagen. ind imellem leger vi lidt og nusser lidt, 1-2 gange om ugen bliver hun børstet igemmen, det tager ca 15 min. Aftensmaden får hun ude på græsplænen. Dina er en rigtig ude hund, og er ude i haven det meste af dagen.. om aftenen er hun altid inde og sammen med familien

• #6   7. dec 2007 jeg går sygemeldt hjemme, så er sammen med hundene hele dagen, gåture 1-2 timer hver dag. agility 1 time til hver hund om ugen, lydighed 1 time til hver hund om ugen.
    træning/aktivering ved jeg ikke hvor meget tid vi bruger på. Det er sådan indimellem, når det lige passer

• #7   7. dec 2007 uh det afhænger af hunden humør.

Hvis han hopper rundt og vil have opmærksomhed så bruger vi mange timer på at undgå han bider i vores sko og andet.

Men fast bruger vi 2 timer minfdt på gåture om dagen.

1 time på trænnings leg.

1 time på kaste dimser leg.

• #9   7. dec 2007 Bare folk ville bruge lige så meget tid på deres børn , som de bruger på deres hunde....så ville vi nok ikke have så mange umulige unger.
    Nææææ... ungerne bliver passet i vuggestue og børnehave og senere i skole / sfo.....( eller hvad det nu hedder i dag)..... og imens ungerne er der... render vi rundt i 5-6 timer om dagen og underholder / leger med hundene ....HMMMM.....noget er der da galt.....men det er jo bare MIN mening.,, :O)

• #10   7. dec 2007 *** Maria *** K

ROLIG nu.... du behøver IKKE gøre rede for dit liv overfor mig.... medmindre du synes du føler dig truffet...
    Det er sandelig ikke myntet på nogen speciele personer herinde... bare sådan generelt.......

Så der sker såmænd ikke noget særligt I MIT HOVED... bare hvad jeg havde at sige... og hvad jeg tænker..... så fald dog ned....

• #11   7. dec 2007 Jeg går sammen med hundene hele dagen, så når jeg trænger til fred og ro, ta'r jeg ud og får kaffe eller handler lidt ind c",)
    Heldigvis har vi en stor have, så skal ikke ud og gå hele tiden. Det venter vi næsten altid med til far kommer hjem fra arbejde.
    Her i huset er det far og Tyzon der træner mest.

• #12   7. dec 2007 Jeg ved det ikke helt Ane Mari, måske er det fordi jeg godt at li' Rottweiler.
    Undskyld jeg lige hoppede med på den - tilbage til emnet c",)

• #13   7. dec 2007 Da jeg har 4 hunde - To Rottweilere og to dsg´er - har jeg rigeligt at bruge tiden på.

Så det er stort set hele dagen der går med dem

• #14   7. dec 2007 Lige en tilføjelse - Anita - en hund må ikke være registreret herinde to gange - så du må få den ene profil slettet af en admin

• #15   7. dec 2007 Jeg har prøvet flere gange at sætte tid på den hvor meget jeg beskæftiger mig med min hund i forbindelse med tråde som denne, men jeg synes det er ret svært..

Jeg synes jeg bruger meget tid - har ingen børn, er sygemeldt og har derfor masser af tid...

Men at sætte et tal på det kan jeg ikke rigtigt. Det varierer meget fra dag til dag

Men jeg underholder ham bestemt ikke 6 timer hver dag ;o)

• #16   7. dec 2007 Ane Mari: Du skal bare møde min rotte - om ikke andet, så vil han elske dig smiley

• #17   7. dec 2007
    *Ane_Mari, Mikes slave GGG

Jamen søde.. deter da fordi at brugeren bare ikke kan li' Mike... Hun kan heller ikke li' Angel... så du er ikke alene...bare se Angels komentare...men pyt da med det... Vi ved da begge at vi har verdens bedste og sødeste hunde...

• #18   7. dec 2007 Hmm så kunne jeg ikke en gang bruge den...øv øv. Men den er helt sikkert grimmere end min rotte haha c",)

• #19   7. dec 2007 Arrr LB ved jeg nu ikke helt...... smiley

• #20   7. dec 2007 Maria K:
    Så'n skulle det da helt også være skulle det ik??

• #21   7. dec 2007 Okay tak for svar allesammen..

Charlotte, ja jeg ved det godt , men bruger kun den her profil, kan ikke huske koden til den gamle..

Kommentér på:
Hvor meget tid bruger i ??

Annonce