{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Efter sterilisation - dårlig samvittig {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Hvor er´ jeg glad for at høre alle jeres positive indlæg. Jeg har netop fået steriliseret min lille Luna på 2½ år. jeg havde overvejet dette det sidste ½ års tid. Må indrømme at hun sover i vores seng....dårlig vane jeg ved det godt, men det er nu så hyggeligt. Hun blødte en del når hun var i løbetid, og kunne ikke holde sig selv ren og gik derfor med ble (som hun hele tiden rev af). Sidste gang efter at hun var i løbetid begyndte hun også at have tendenser til falsk drægtighed, hvor hun var besat af at have et´bestemt stykke legetøj hos sig især når hun skulle sove (lidt sødt synes vi, men helt bestemt frusterende for hende). Det skal siges at jeg på intet tidspunkt har haft noget ønske om at stå med ansvaret for et helt kuld hvalpe. Det synes jeg skal overlades til nogen som har forstand på det, og som har tiden til det og ikke er væk fra hjemmet i ca.9 timer om dagen når der er små hvalpe på vej og i hjemmet. Faktisk var min eneste bekymring vægten som skulle passes på, og det er da til at føle på. Men hold da op hvor har jeg haft dårlig samvittighed siden i fredags....! Det skal dog lige siges at min lille skønne hund, har det fortræffeligt. Alt ved operationen gik godt og hun er allerede sit dejlige lille væsen igen. Men nu er tankerne om et kuld dejlige hvalpe fra hende alligevel begyndt at nage mig. Håber at det bare er en efterreaktion fordi det nu er en realitet at hun har´ gennemgået operationen.
Ved godt at det nok lyder skørt når man nu var så sikker de sidste måneder op til....men jeg bestiller alligevel ikke andet end at bebrejde mig selv 24 timer i døgnet....suk.... Håber det snart går over...
Dog vil jeg gerne sige tak til jer som har skrevet i dette forum, om at det er det bedste I har gjort for jeres hunde. Det beroliger lidt at der er andre som har gået igennem det samme og har positiv respons.
Fortsat god aften


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efter sterilisation - dårlig samvittig
  • #1   14. sep 2008 Hmmm..

    Jeg forstår ikke rigtigt, hvad du har dårlig samvittighed over?
    Hunden har det fint, operationen var vellykket, du har frataget risikoen for sygdom - og i øvrigt belastningen ved at få hvalpe..

    Hvor kommer den fra? Hvad er det, du tænker hun mister?


  • #2   14. sep 2008 Hei smiley

    Tak for indlægget!
    Hmmm....du har ret, hun har intet mistet....hun ved jo selvfølgelig ikke hvad det vil sige at få hvalpe..... Det er nok bare mere mig som er blevet lidt for sørgmodig over ikke at få små Lunaér alligevel... Jeg ved godt der er lidt skørt....Men kan se at mange herinde skriver for at få lidt luft herinde hvis de går med noget i tankerne. Og siden at folk som hovedregel er meget positive og venlige herinde til at komme med god respons og tips, så tænkte jeg at dette måtte være det rigtige sted at lufte sine tanker....


  • #3   14. sep 2008 tror du tænker mere på på dig selv i stedet for hunden

  • #4   14. sep 2008 Luft bare løs ;o)

    Jeg tænker, at det måske ikke rigtig er så meget samvittighed, du døjer med, men mere en lille antydning af følelsen af at have mistet?



  • #6   14. sep 2008 Tak til Ace og CH, kvinde!

    Ja det er nok mere det med at have mistet, og hvad hvis nu jeg ikke havde fået det gjort, og skulle jeg alligevel ha fået hvalpe på hende??...det har I helt ret i. Sådan har jeg slet ikke set på det... Jeg har bare tænkt: hvad er det jeg har jeg gjort!

    Godt jeg skrev herinde, så kan jeg endelig få dæmpet min uro, tak smiley


  • #7   15. sep 2008 Tak Dina, den sidste linje i dit indlæg lægger plaster på mit "sår" over mit valg. Vi skal huske at nyde vores dyr imens de er her og ikke leve i fremtiden og tænke: hvis nu..., og kun fukusere på at lave en ny kopi. Men istedet have glæden over at have dem her nu smiley Tak og god dag!

Kommentér på:
Efter sterilisation - dårlig samvittig

Annonce