{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Angrebet kun 11 uger gammel {{forumTopicSubject}}

Her forleden da jeg var ude med bella og gå kommer der en gruppe indvandrere med en lille lysebrun tæve med snore i ørene fra kupering og den var kun 11 uger!
Under højre oje var der en ca 5 cm syning med sting og spurgte hvad er der sket og en af dem sagde det var en han der havde angrebet den.. Kender nogle af dem godt nok men syns fandme det er så synd for de hunde der ik blir behandlet som en dejlig lille sød hund men bare skal være der til af se smart ud og måske komme ud for ret grimme ting i livet..

Den så sku allerede hærget ud kun 11 uger.

Og nogle dage efter var jeg og en ven ude og lege med vores hunde og de trak i en gren i et træ og de var begge ivrige efter af få den skide gren for sig selv så de knurrede jo selvfølgelig kun i leg men der kom også to indvandrere der ellers var gået forbiså tilbage og skulle da lige se om det var en hundekamp eller hvad der skete og gæt hvad de havde med .. Den lille hvalp..

Lidt efter gik de igen..

Ville bare lige fortælle det herinde :o9


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angrebet kun 11 uger gammel
  • Luise J
    Luise J Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 2 Hunde: 1 Svar: 1
    #1   11. sep 2008 Seriøst uhyggelig historie - kunne du ikek finde ud af hvem de er og så melde dem til dyrenes beskyttelse? Det kan da ikke være rigtigt at de bruger den lille hvalp til hundekamp som det ellers tyder på ud fra det du fortæller -føj, hvor har jeg bare foragt for sådan nogle mennesker!!!

  • #2   11. sep 2008 hvem siger de lyver. måsek var de ude at gå tur og hvalpen blev angrebet.
    kender en amstaff med kuperet øre som blev angrebet da den var 10 uger gammel og den ejes os af indvandre


  • #3   11. sep 2008 Spurgte de om der var hundekamp eller er det noget du gætter e troede?

    Jeg mener hørte jeg lyde som en hund eller et andet dyr der var i problemer ville jeg nok lige kigge efer hvad det var....

    Kvik er blevet angrebet to gange og han kommer altså på "pæne" steder.

    Det kunne være de rent faktisk er nogle super ejere som har været uheldige?

    Hmm det jeg vil frem til erat man skal altså virkelig være sikker i sin sag før man stempler nogle som gode eller dårlige hundeejere.


  • #4   11. sep 2008 ja tror bare de skulle se hvad der skete agtigt,...

  • #5   11. sep 2008 JA det kan man jo ikke klantre dem for, og da godt de har hunden med ud istedet for den skal ligge alene hjeme *SS*

Kommentér på:
Angrebet kun 11 uger gammel

Annonce