Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gider ikke vaske sig
  • #1   9. sep 2008 giv ham en tomat, det hjælper ,tro det eller ej smiley

• #2   9. sep 2008 hmm lyder spændende.. men værd at prøve tak.-)

• #3   9. sep 2008 hehe ja jeg troede nu heller ikke slev, mener det en dagligt til det går æk og så bare en gang om ugen for at holde det væk,

• #4   9. sep 2008 hvordan får du den til at spise tomat??

• #5   9. sep 2008 Det er jo ret almindeligt at hanhunde får forhudsbetændelse. Jeg kan osse anbefale tomat -og vil han ikke spise dem rå er det helt ok på dåse, makrel i tomat e.l.

Jeg har ikke de store problemer med det efter Reiki er begyndt at få tomat jævnligt (ikke hver dag), og så bliver han lige svasket dernede et par gange i ugen -bare med rent vand.

• #6   9. sep 2008 Nå ja -Reiki gad ikke de rå tomater i starten. Jeg skar dem ud i små stykker og proppede dem i munden på ham. Er de først inde ryger det ned, men det er nok ikke sådan det virker ved alle hunde *G*
    -i dag venter han på sin tomat straks de hentes frem:o)

• #7   9. sep 2008 hvormeget tomat skal der til? kan han få en dåse makrel i tomat en gang om ugen eller er det hver dag?

• #8   9. sep 2008 jeg vil da i hvert fald prøve at give link tomat så

• #9   9. sep 2008 Altså reiki får vel ca 2-4 gange om ugen -endten 1 tomat eller en dåse makrel i tomat.
    Hvis der er optræk til noget snask, så får han hver dag i en uges tid.

Hvad der er "korrekt dosering" ved jeg ikke... Men dette virker for os

• #10   9. sep 2008 I've got -nej det har de ikke altid. De fleste hanner har det ævnligt eller konstant. Men ikke alle har det hele tiden. Reiki har f.eks. ikke (mere). Det kan man såmænd se ved nærmere inspektion af de ædlere dele.
    (ja det er fandme klamt have hanhund *G*)

Han har for det meste intet overhovedet. ikke den mindste smule snask, selv ved grundig inspektion.

• #11   9. sep 2008 Jep, tomater er et vidundermiddel til det formål :o)

Jeg havde samme problem med Gilbert, men han har det aldrig mere efter at vi er begyndt at give ham tomater af og til.

• #12   9. sep 2008 En kastration er altså ikke en permanent løsning.

En kastreret hanhund kan også få forhudsbetændelse.

• #13   9. sep 2008 I've got -kastration vil langt fra altid løse problemet. Hr kendt en del kastrerede hanhunde med forhudsbetændelse;o)

• #14   9. sep 2008 I've got -forstår ikke hvad du vil med det sidste indæg? (ikke negativt ment -men vi har jo fastslået at hunde ofte får forhudsbetændelse).

• #15   9. sep 2008 I've got -rolig nu, det var som sagt virkelig ikke egativt ment. Jeg forstod det såmænd bare ikke.

Nej ikke fordi jeg har sagt det -men både du, jeg og de øvrige deltagere i tråden (+ et hav af andre hundeejere) kan jo konstatere at deres hanhund har eller har haft forhudsbetændelse -derfor skrev jeg at det jo var fastslået at hanhunde ofte får forhudsbetændelse.

Da du skriver hvorfor? undrer jeg mig over om du mener hvorfor kastrede hanhunde osse får det eller...?

Og så er det du skriver årsagen til forhudsbetændelse -her undrer jeg mig så om det var som bevis på at kastration hjælper eller...?

Som sagt -det er undren, og ikke angreb

• #16   9. sep 2008 I've got it,

Fordi min hund fik forhudsbetændelse selvom han var kastreret..

At det KAN hjælpe betyder jo ikke at det GØR det...

Kommentér på:
gider ikke vaske sig

Annonce